מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קנה עכשיו
C2f685a3b1ff6e16443fda3ca9206276

מכונות צילום צבע

מכונות צילום צבע

מכונת צילום צבעונית מתאימה לכל המשרדים, העסקים והארגונים, יש גם מכונות במחיר משתלם המיועדות למשתמש הביתי ולמי שעובד מהבית. מכונת צילום מהווה חלק מהמיכון המשרדי, יש לה שימושים רבים בעסק, ויש גם מכונות משולבות המציעות פתרון מושלם לעסק מאחר והמכשיר מספק פתרון לצילום מסמכים בעלות זולה ומשתלמת בשחור לבן ובצבע, לסריקת מסמכים ברזולוציה גבוהה, להדפסת מסמכים בשחור לבן ובצבע, ובהתאם לדגם המכונה משולבת גם עם פקס.

מכונות צילום צבעוניות בהתאמה מדויקת לצורכי הלקוח

שוק מכונות הצילום עבר שינויים רבים בשנים האחרונות, כיום יש מגוון מכוונת צילום צבעוניות ובשחור לבן, אלו מכשירים מתקדמים טכנולוגית שמטרתם לייעל את העבודה במשרד או בארגון ולהוזיל באופן משמעותי את עלות שכפול וצילום המסמכים.

כדאי לדעת כי מכונת הצילום הראשונה הומצאה בשנת 1938 על ידי עורך דין מניו יורק בעל חיבה להמצאות ופטנטים. לאחר מספר שנים ההמצאה שעברה מספר שכלולים מאז הגיעה לידיים של מנהל המחקר בחברת הלואיד, החברה המשיכה להשקיע בפיתוח המוצר ולאחר מספר שנים הלואיד החלה לייצר ולשווק את מכונות הצילום החדשניות שנקראו זירוקס.

מאז ועד היום מכונות הצילום עברו לא מעט שיפורים טכנולוגיים, וכיום יש מכונות צבעוניות משולבות עם מדפסת מהירה, סורק ופקס. בשוק כיום ניתן לבחור בין מכונות צילום צבע לבין מכונות צילום בשחור לבן. ההשקעה במכונת צילום צבעונית מתאימה לרוב העסקים והמשרדים, המכשיר מיועד לעבודה בעומס רב ובמהירות גבוהה, כאשר עלות התפעול של המכונה נמוכה ומאפשרת לעסק לחסוך עלויות רבות.

איך עובדת מכונת צילום צבעונית?

מכונות צילום פועלות על עקרון השתקפות האור ומטען של חשמל סטטי. במכונת צילום יש מספר רכיבים האחראים על צילום ושכפול המסמך. בין מרכיבי מכונות הצילום ניתן למצוא את לוח הזכוכית עליו יש להניח את המסמך אותו רוצים לצלם ולשכפל, את המסמך יש להניח כאשר הטקסט או התמונה כלפי מטה. בנוסף, יש במכונת הצילום טונר המכיל אבקת פחם שחורה או טונר עם אבקה צבעונית, תוף ייעודי העשוי מאלומיניום מצופה בפולימר (פוטו מוליך), מנגנון המורכב מנורה חזקה, עדשות ומראות לשליטה בגודל הצילום, תנור שתפקידו לייבש את המסמך המצולם ולקבע את אבקת הטונר על הדף, ויש עוד רכיבים אלקטרוניים לתפעול ולשליטה במכשיר.

מכונות צילום צבע מיועדות לצילום מסמכים בשחור לבן ובצבע, לאחר הנחת המסמך על לוח הזכוכית המכונה מפעילה את הנורה החזקה, האור מוחזר מהמסך דרך מערכת מראות ועדשות ישירות לגליל התוף המצופה בפולימר, ואבקת הטונר נטענת בחשמל סטטי והאבקה נצמדת לדף המצולם בתמונת ראי של המסמך אותו מצלמים. הנייר סופח את אבקת הטונר וכאשר הדף עובר במנגנון החימום והייבוש האבקה נצמדת לדף ומקבלים מסמך מצולם בצבע באיכות גבוהה.

הטכנולוגיה העומדת מאחורי מכונות צילום נקרת זירוגרפיה, כלומר צילום חשמלי. הטכנולוגיה מבוססת על שני עקרונות בסיסיים – שינוי תכונות חשמליות עקב חשיפה לאור (פוטו מוליכות), משיכה חשמלית.

מה התפקיד של מכונות צילום צבעוניות?

כיום, ברוב המשרדים, המוסדות והארגונים ניתן למצוא לפחות מכונת צילום אחת, שחור לבן או צבע. מכונת צילום צבעונית למשרד מיועדת לצילום ולשכפול מסמכים, תמונות וטקסטים, את המסמך אפשר לצלם במהירות ולהדפיס אותו על מגוון סוגי ניירות, כאשר ניתן לשלוט בגודל השכפול ואפשר

להגדיל או להקטין את המסמך בקלות. באמצעות מכונת צילום צבעונית אפשר לשכפל תמונות ומסמכים במספר רב של עותקים ובעלות זולה.

בשנים האחרונות המחיר של מכונות צילום צבע ירד בצורה משמעותית, הן עדיין יקרות יותר בהשוואה למחירי מכונות הצילום בשחור לבן, אך עקב ירידת המחירים והאפשרות לרכוש מכונת צילום משולבת הכולל גם מדפסת, סורק ופקס – רבים מהעסקים משקיעים במכונה הצבעונית הנחשבת למתקדמת יותר.

בעידן המודרני, מכונת צילום צבעונית היא מוצר חובה בכל משרד, עסק, מוסד או ארגון. ניתן למצוא מכונות צילום צבעוניות במשרדי עורכי דין, בחברות פרסום, במשרדים של אדריכלים ומעצבים, במוסדות חינוך פורמליים ובלתי פורמליים, בחברות הייטק, במפעלים, בתעשייה, במכוני שכפול והעתקת מסמכים, בספריות ועוד.

למרות שבסביבת העבודה המודרנית משתמשים פחות במוצרי נייר יש עדיין דרישה גבוהה למכונות צילום צבעוניות, במיוחד למכשירים המשולבים המספקים פתרון מושלם לצורכי העסק והמשרד. מכונת צילום היא פריט חובה בכל משרד וארגון, אך חשוב לאפיין צרכים, לקבל ייעוץ מקצועי ולבחור מכונה איכותית מתוצרת מותג מוכר. יש לרכוש מכונת צילום בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח ואופי השימוש הצפוי במכונה.

איך לבחור מכונת צילום צבעונית?

בחירת מכונות צילום למשרד ולעסק מתחילה באפיון צרכים ויש להתאים את המיכון המשרדי לסגנון העבודה בארגון ולמגבלות התקציב. יש מגוון רחב של מכונות צילום שחור לבן או צבע, אם המשרד זקוק לצילום ולשכפול מסמכים צבעוניים כדאי להשקיע במכונה צבעונית, אחרת עדיף לרכוש מכונת צילום שחור לבן שמחירה זול יותר.

חשוב להדגיש כי מכונות צילום צבע מסוגלות לצלם, לשכפל ולהדפיס מסמכים במהירות ובאיכות גבוהה גם בשחור לבן, בעלות דומה לעלות הצילום וההדפסה של מכונות צילום שחור לבן. ההחלטה האם לבחור מכונת צילום צבעונית תלויה במאפייני העבודה ובצורכי הצילום וההדפסה של הלקוח.

כדי לבחור מכונת צילום צבעונית לעסק אנחנו ממליצים לכם קודם כול לענות על השאלות הבאות לצורך אפיון והבנת הצרכים שלכם מהמכשיר:

· מהי תדירות השימוש הצפויה במכונת הצילום הצבעונית?

· כמה משתמשים יעשו שימוש במכונת הצילום במשרד?

· האם אתם צריכים לצלם ולשכפל מסמכים רק בשחור לבן או גם בצבע?

· אילו פונקציות אתם מחפשים במכונת הצילום למשרד או לארגון, למשל הקטנת או הגדלת מסמך, הדפסה, סריקה וכו’.

· היכן תותקן מכונת הצילום במשרד והאם יש מגבלות מקום?

· האם המכונה צריכה לשרת אתכם גם כסורק, מדפסת ופקס?

· האם אתם מעוניינים לרכוש את מכונת הצילום הצבעונית בעזרת מימון, ליסינג, תשלומים וכו’?

כדאי לענות על השאלות כדי לאפיין את הצרכים המדויקים שלכם ממכונת הצילום שאתם עומדים לרכוש בקרוב. כמו כן, אין לוותר על שיחת ייעוץ עם אנשי מכירות מנוסים המכירים מספר רב של מותגים ודגמים של מכונות צילום צבעוניות ושחור לבן. כיום יש אפשרות לשכור מכונות צילום צבעוניות לפרק זמן קצר או ארוך, לכן במקום השקעה גדולה במכונת צילום איכותית ומתקדמת טכנולוגית אפשר לשכור את המכשיר בהתאם לצורך, אפשרות נוספת היא לבחור במסלול ליסינג עם תשלום חודשי קבוע לתקופה של שנתיים או שלוש שנים, בסוף התקופה אפשר לרכוש את המכשיר או להחזיר אותו לחברה ולהתחיל חבילת ליסינג חדשה עם מכונה מתקדמת יותר.

טיפים לבחירת מכונות צילום צבע

כדי לבחור נכון מכונות צילום צבעוניות למשרד, לעסק, לארגון או לבית – כדאי להתייחס לפרמטרים הבאים ומומלץ לקרוא את הטיפים שהכנו עבורכם:

· מכונת צילום צבעונית ממותג מוכר ואמין – ישנם מותגים מוכרים המתמחים בפיתוח, ייצור ושיווק מכונות צילום, המותגים הבינלאומיים המובילים בתחום הם מינולטה (Minlota), ריקו (Ricoh), קוניקה (Konica), סמסונג (Samsung), היולט פקארד (HP), קיוסרה (Kyocera), דוולופ (Develop). מומלץ לרכוש רק מכונות צילום דיגיטליות של אחד המותגים המוכרים, כך זוכים לשירות מקצועי, לתמיכה טכנית זמינה, למלאי חלפים ולמכונת צילום אמינה המתוכננת לעבודה רציפה גם בעומסי עבודה גדולים.

· מהירות עבודה – במשרדים בהם יש שימוש רב במכונת צילום צבעונית חשוב לבחור רק מכונה מהירה ואמינה המספקת ביצועים מושלמים לצורכי הצילום וההדפסה של הארגון. מכונת צילום מהירה מסוגלת לפחות 25 דפים לדקה בצבע או בשחור לבן, יש מכונות מהירות יותר המגיעים למהירות של 70 דפים לדקה ולמעלה מכך.

· סוגי וגדלי נייר – לכל לקוח יש צרכים מעט שונים, יש משרדים בהם מצלמים מדפיסים את המסמך על נייר סטנדרטי בגודל 4A, אך יש משרדים בהם מרבים להדפיס על ניירות בגודל 3A, לכן חשוב לקרוא את המפרט הטכני של המכשיר כדי לבדוק האם הוא מתאים לצורכי הצילום של הלקוח. למשרדים גדולים מומלץ לבחור מכונת צילום דיגיטלית וצבעונית עם לפחות 2 מגשי הזנה לנייר, כאשר מגש אחד מתאים לניירות בגודל 4A ומגש שני מתאים לניירות בגודל 3A.

· גודל ומשקל מכונת צילום – במשרדים גדולים בדרך כלל אין מגבלת מקום לכן ניתן לרכוש מכונות צילום צבעוניות גדולות, אך למשרדים קטנים עם שטח מוגבל כדאי לבחור מכונת צילום צבעונית משולבת כדי לחסוך מקום. המכונה המשולבת כוללת בתוכה 3 מכשירים במוצר אחד, היא משמשת לצילום מסמכים, להדפסה בצבע ובשחור לבן, לסריקה, ויש גם דגמים עם פקס מובנה. יש בשוק מכונות צילום קומפקטיות המיועדות למשרדים קטנים, ללקוחות פרטיים (בדרך כלל למשרד ביתי) ולמחלקות קטנות בארגון.

· עומס עבודה – זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר כאשר בוחרים מכונת צילום חדשה לעסק, יש מכונות צילום הנחשבות ל"סוס עבודה", המכונה מתוכננת לעמוד בהספק עבודה של 15,000 מסמכים בחודש, יש מכונות מתקדמות יותר המיועדות לעומס עבודה גדול ומעל 25,000 מסמכים בחודש.

· פונקציות במכונה – הדור החדש של מכונות הצילום הצבעוניות כולל דגמים מתקדמים עם מגוון פונקציות ואפשרויות לצילום ולהדפסת מסמכים. בהתאם לצורך כדאי לבדוק האם המכונה כוללת פונקציות מתקדמות כמו זום בטווח של 25% עד 400% (הגדלה והקטנת הצילום), מנגנון ייעודי לגימור מסמכים כמו הידוק, קיפול וכו’, הדפסה דו צדדית, אפשרות הדפסה על סוגי נייר שונים כולל מעטפות, אופציה לצילום רציף, צילום מסמכים ושמירה בזיכרון המובנה הפנימי במכונה, סריקת מסמכים בפורמטים שונים כמו JPG, PDF, TIFF וכו’.

· רזולוציה – מכונת צילום סטנדרטית בצבע תומכת ברזולוציה של 600X600 DPI, יש מכונות איכותיות יותר עם רזולוציה גבוהה של 1,200X1,200 DPI.

· מחיר – המחיר בשוק של מכונות צילום צבע מתחיל בכמה אלפי שקלים, בדרך כלל החל מכ-5,900 ₪ למכונות הסטנדרטיות. יש מכונות מתקדמות המתאימות לשימוש תעשייתי ולהספקי עבודה גדולים, המחיר של מכונות הצילום התעשייתיות מתחיל בכ-12,000 ₪.

ראוי לציין כי יש מיתוסים שגויים בשוק לגבי מכונות צילום צבע. המחיר של מכונות הצילום הצבעוניות ירד בצורה דרסטית בעשור האחרון לכן ההבדל מעלות מכונת צילום שחור לבן אינו משמעותי כמו בעבר. בנוסף, הניסיון מוכיח שעובדים לא מנצלים את מכונת הצילום הצבעונית, ומעבר לכך עלויות הצילום וההדפסה בצבע נמוכות, ולמעשה העסק חוסך עלויות מאחר והוא לא מוציא את עבודות הצילום וההדפסה בצבע החוצה.

במשרדים שבהם חוששים מכך שעובדים ירבו לצלם ולהדפיס מסמכים בצבע יש אפשרות להגביל את המשתמשים באמצעות הרשאות במחשב, יש גם פתרונות נוספים להגבלת השימוש ואנחנו נשמח להציג אותם בפניכם.

מכונות צילום צבעוניות כדאי להזמין רק דרכנו בגלל המבחר הגדול, הייעוץ המקצועי, השירות המנצח לפני ואחרי קניית המכשיר, מערך הטכנאים בפריסה ארצית ובגלל המחירים המעולים. נשמח לסייע גם לכם לרכוש מכונות צילום צבעוניות בהתאמה אישית מלאה, ובמחיר המשתלם ביותר בישראל.

כל מה שאני אומר תקף גם למדפסות משולבות צבע ,או מדפסות צבע רגילות  .

קודם כל אסביר לכם קצת על ההיסטוריה של  המכונות צילום הצבעוניות .

מכונות צילום צבעוניות לעסקים שצריכים את זה הוא דבר בלתי נפרד מהעסק .

יש מכונות יותר מאסיביות למשרדים גדולים ולמרובי משתמשים, ויש מכונות פחות מאסיביויות למשרדים קטנים.

יש מכונות צילום צבעוניות שמגיעות עם סורק ופקס . ויש מכונות צילום שהם יכולות רק לצלם והכרטיסים האלה יעלו לכם עוד הרבה  כסף .

יש כמה מותגים מאוד חזקים בעולם במכונות הצילום הצבעוניות המוביליות בינהם זה ricoh, Konika minolta, Kyocera, וhp .

מותגים מאוד אמינים שהתוכלת חיים שלהם היא הכי גבוהה.

גם תוכלת החיים של המתכלים שלהם בדרך כלל מחזיקה לכמות הדפסות יותר גבוהה מאשר למותגים האחרים.

יש מכונוות צילום צבעוניות  שגודל הנייר שלהם מתאים ל נייר A4, יש מכונות צילום צבעוניות שהגודל נייר שלהם מתאים ל A3. 

ויש מכונות צילום צבעוניות שבמגירות שלהם יש גודל נייר המתאים ל A3 ו A4.

לדוגמא מכונת צילום שהמגירה שלה מתאימה לשני הגדלי נייר .

עכשיו אני יסביר לכם איך בנוויה מכונת צילום צבעונית ואת המתכלים שצריך להחליף באופן השוטף .

בשונה ממכונת צילום שחור לבן שיש לה טונר אחד ותוף אחד בצבע שחור.

למכונה צבעונית יש 4 טופים ו 4 טונרים והם מתחלקים לצבעים אדום ,שחור,כחול וצהוב.           

אני יודע שזה הבסיס אבל בשביל האנשים שלא יודעים התפקיד של הטונר זה שיהיה צבע על הדף בלי אבקה איך נדפיס? .

התפקיד של התוף זה לשמור על איכות ההדפסה של הטונר שהוא יצא קריא ושהתמונה תיצא באיכות גבוהה (החדות של התמונה).

עם תראו תמונה שבדרך כלל הצבע לא יצא קריא או מספיק חזק אני יפתיע איתכם אבל זה לא הטונר אלא הטוף שכנראה סיים את חייו .

טעות נפוצה של עסקים זה להזמין טונר שהטוף נגמר.

תמונה של טוף למכונה צבעונית …   

3. עכשיו נגיע לחלק שגורם לכל הצבעים להיות מודפסים על דף אחד והוא נקרא transfer belt. 

כל האבקה של הטונרים עם הפעולת הקרנה של הטוף transfer belt  והתפקיד שלו זה למזג את הצבעים לתמונה אחת הוא גם אחראי לערבוב של שני גווני צבעים לצבע אחד.

המחשה של תמונה transfer belt.

עד לפה אני מקווה שאתם איתי . ואנחנו נתקדם לחלק הבא במכונת צילום הצבעונית והוא נקרא התנור .

 תפקידו של התנור הוא לקבל את הדף המוכן שיוצא מהטרנספר ולייבש את הטונר על הדף .

התנור מגיע לטמפרטוטרה של 220 מעלות .

בדרך כלל שנתקע לכם נייר והוא בתנור רצוי להוציא אותו בזהירות כדי לא לקבל כוייה ביד .

המחשה  תמונה של תנור למכונת צילום צבעונית .  

עוד חלק שהולך במכונה זה מיכל עודפים .

מהטונר יש אבקה שנשפכת במכונה האבקה שנשפכת מגיעה ישר למיכל עודפים והתפקיד שלו זה לאחסן את האבקה הפגומה.

מדי כמה זמן המכונה תתריע לכם שצריך להחליף את מיכל העודפים.

עכשיו נגיע לחלק האחרון ושכמעט הולך הכי הרבה במכונות צילום צבעוניות , ובמכונות צילום בכלל זה הגומיות גריפה .

התפקיד של הגומיות גריפה זה לדאוג שהנייר יעבור במכונה באופן שוטף .

בדרך כלל שיש גומיות גריפה בלויות זה יגרום להרבה תקיעות נייר במכונה . 

עוד משהו חשוב שצריך לדעת בגלל תנאי האקלים של המדינה שלנו ממחקר שעלה גם גומיות חדשות שהיו הרבה זמן בתוך המכונה מתיבשות והם גורמות להמון תקיעות נייר ולפעמים יווצר מצב שהמגירה או המזין מסמכים בכלל לא יעבוד .

חשוב מאוד לפני שאתם קונים או משכירים מכונת צילום צבעונית או מכונה צילום בכלל  אם אתם אדריכלים או עורכי דין ורואי חשבון עם אתם משתמשים בפעולת הסריקה הרבה יותר מהרגיל .

עם אתם בתי ספר שמדפיסים המון זה מכונה צילום שתתאים לכם  .

אתם יכולים להתקשר ל 03-5541570 ואחד מאנשי צוות שלנו יתן לך מענה על כל השאלות  .

יש לנו את המחירים הכי זולים בארץ בהתחייבות !!! 

חשוב מאוד!!! עדיף להשכיר מכונות צילום צבעויניות בפרט ומכונות צילום בכלל בגלל שעלות המתכלים שלהם היא מאוד גבוהה .

ובטווח הארוך שכירות יותר זולה וחוסכת הרבה כאב ראש.

 

תוצאות: 119
בחרת לסנן לפי: מכונות צילום צבע
יצרנים
minolta(46)
Develop(2)
OLIVETI (3)
Hp(1)
Kyocera(16)
Samsung(2)
Ricoh(28)
Canon(2)
Xerox(5)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: