מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קנה עכשיו
40059096b0b3807c515abf54f50e4f60

מדפסות לייזר צבע

מדפסות צבע

מדפסות צבע בטכנולוגיית לייזר או הזרקת דיו רוכשים רק בפרינטר דיל. אצלנו תמצאו את מיטב המותגים והדגמים של מדפסות צבעוניות רגילות, משולבות, מתקדמות ותעשייתיות, אנו מתחייבים לייעוץ מקצועי לכל לקוח, לסיוע בבחירת המדפסת, למלאי זמין, לאספקה מהירה ולמחירים הוגנים ותחרותיים.

מדפסת צבע היא מכשיר הדפסה איכותי המיועד להדפסות בשחור לבן ובצבע, ניתן באמצעות המדפסת להפיק מסמכים צבעוניים באיכות גבוהה, להדפיס תמונות מטיולים על נייר רגיל או על נייר פוטו, ויש גם אפשרות להדפיס כרטיסי ביקור ועוד. מאחר ויש דגמים רבים של מדפסות צבע הבחירה עשויה להיות מבלבלת ומאתגרת, ואנחנו כאן עבורכם כדי לסייע לכם לקבל החלטה נכונה ושקולה, בהתאם לצורכי ההדפסה שלכם בבית או במשרד, ובהתאמה למגבלות התקציב.

מדפסות צבע איכותיות במחירים משתלמים

בשוק המדפסות הצבעוניות ניתן למצוא מכשירים משני סוגי עיקריים:

· מדפסת צבע בטכנולוגיית הזרקת דיו – טכנולוגיית הזרקת הדיו נחשבת לוותיקה ולאיכותית, מחירי המדפסות הצבעוניות עם ראשי הדיו המתכלים נמוכים ומתחילים בכמה מאות שקלים, ולמעשה החלק היקר ביותר במדפסת צבע הוא ראש הדיו שיש להחליף בתדירות יחסית גבוהה. טכנולוגיית הזרקת דיו מבטיחה פיזור אחיד של הדיו על הנייר, ואיכות ההדפסה בצבע טובה ולרוב עדיפה על תוצאות ההדפסה בצבע באמצעות מדפסות הלייזר.

· מדפסת לייזר צבעונית – טכנולוגיית הלייזר נחשבת למתקדמת ולאיכותיות יותר בהשוואה להזרקת דיו, יש מגוון מוצרים ודגמים של מדפסות לייזר צבעוניות, והמחיר של המדפסת יקר יותר בהשוואה למחירי המדפסות השחורות ומדפסות הזרקת דיו צבעוניות. כאשר בוחרים מדפסת לייזר צבעונית יש להתייחס גם לעלות הטונרים מעבר לאיכות ההדפסה ולעלות המכשיר.

באופן כללי, למשתמש הביתי ולעסקים קטנים בהם לא מרבים להדפיס בצבע, כדאי לרכוש מדפסת הזרקת דיו או מדפסת משולבת צבעונית עם ראשי דיו מתכלים. למשרדים, לעסקים, למוסדות ולארגונים עדיף להשקיע במדפסות לייזר צבעוניות, אפשר לרכוש גם מדפסת משולבת כדי לחסוך עלויות וליהנות ממכשיר in one All המציע שירותי הדפסה, סריקה, צילום מסמכים ולרוב גם פקס.

ראוי לציין כי טכנולוגיית הזרקת דיו נחשבת לנפוצה בשוק, אך איכות ההדפסה בשחור עשויה להיות נמוכה יותר בהשוואה לאיכות ההדפסה בטכנולוגיית לייזר. הדפסה בצבע במדפסת הזרקת דיו בדרך כלל מספקת איכות גבוהה יותר, לכן אם המטרה היא להדפיס מסמכים צבעוניים ותמונות באיכות גבוהה – כדאי להשוות ביצועים ואיכותיות בין כמה מדפסות צבע כדי לקבל החלטה נכונה.

למדפסות לייזר צבעוניות יש כמה יתרונות לעומת מדפסת הזרקת דיו צבעונית, היתרון החשוב ביותר הוא עלות ההדפסה הזולה יותר. כמו כן, מדפסת לייזר נחשבת לאמינה ולמתקדמת יותר, היא מדפיסה במהירות בשחור ובצבע, אך המחיר של המכשיר והטונרים גבוה יותר.

טווח המחירים של מדפסות צבע

אחד השיקולים העיקריים לבחירת מדפסת צבעונית הוא המחיר. אפשר לחלק את מדפסות הצבע לשלוש רמות מחיר:

· מדפסות צבעוניות במחיר החל מכמה מאות שקלים ועד 1,300 ₪.

· מדפסות צבעוניות מתקדמות יותר בטווח המחירים של 2,200-1,300 ₪.

· מדפסות תעשייתיות במחיר החל מ-2,200 ₪.

המחירים משתנים גם בהתאם למותג ולדגם, המותגים המובילים שמייצרים ומשווקים מדפסות צבעוניות הם HP, קנון (Canon), לקסמרק, קיוסרה, XEROX, אפסון, ברדר (BROTHER) ועוד. לא חייבים לרכוש את המדפסת הצבעונית היקרה ביותר, מומלץ לאפיין את הצרכים המשרדיים, להשוות מחירים ורק אז להחליט.

סוג המדפסת

בשוק המדפסות הצבעוניות יש סוגים שונים של מכשירים:

· מדפסות צבע לבית – מדפסות ביתיות מתאימות למשתמש הביתי, לעסקים קטנים, לעובדים מהבית, לתלמידים וסטודנטים ולבעלי מקצוע שלא מרבים להדפיס. המחיר של מדפסת ביתית זול ומסתכם בכמה מאות שקלים בלבד, אם צריך גם סורק, פקס וצילום מסמכים כדאי להשקיע קצת יותר כסף ולרכוש מדפסת משולבת.

· מדפסת צבעונית למשרד ולארגון – מדפסות מקצועיות יותר מתאימות למשרדים, לעסקים קטנים ובינוניים, לארגונים ולמחלקות גדולות, הן מיועדות גם לבתי ספר, לספריות, למכוני צילום והעתקה ועוד. בהתאם לכמות ההדפסות החודשית נוכל לסייע לכם להחליט האם אתם זקוקים מדפסת הזרקת דיו או למדפסת לייזר.

· מדפסת משולבת צבעונית – פתרון נוח, יעיל וחסכוני למשרדים ולעסקים, יש גם דגמים המתאימים למשתמש הביתי. מדפסת משולבת כוללת בתוכה 4 מכשירים במוצר אחד, כלומר יש בה מדפסת צבעונית, סורק איכותי ברזולוציה גבוהה, מכונת צילום ופקס, יש דגמים ללא פקס מובנה.

· מדפסת תעשייתית – סוס עבודה המתאים לארגונים ולמוסדות בהם מדפיסים אלפי או עשרות אלפי עמודים בחודש, המדפסת התעשייתית תומכת בין היתר בהדפסה דו צדדית בשחור ובצבע, ועלות ההדפסה זולה.

מבנה כללי של מדפסת לייזר צבעונית

רבים רוכשים מדפסת לייזר צבעונית בגלל איכות ההדפסה והעלות המשתלמת של הדפסת עמודים בשחור ובצבע. מדפסת לייזר צבעונית מצוידת בטונרים והיא גדולה יותר ממדפסת רגילה שחור לבן או צבע. המדפסת כוללת מנגנון ייעודי עם לייזר מובנה והמכשיר מזכיר בפעולתו את אופן צילום המסמכים במכונת צילום סטנדרטית. בדגמים המתקדמים ניתן להדפיס על סוגי נייר שונים, לשנות את גודל ההדפסה, להדפיס כרטיסי ביקור ופליירים וכו’. יש מדפסות המיועדות להדפסה על נייר בגודל 3A, אך רוב הדגמים הקלאסיים תומכים בניירות עד גודל 4A.

הלייזר מבטיח איכות הדפסה ורזולוציה גבוהה בהדפסת מסמכים בשחור ובצבע, ולרוב יש אפשרות להגדיר את רזולוציית ההדפסה. מדפסות לייזר פועלות בשקט והן כמעט ואינן מורגשות בזמן ההדפסה, הן חסכוניות בחשמל ולרוב הדגמים יש טונרים תואמים, לכן ניתן לחסוך הרבה מאוד כסף בעלויות ההדפסה והטונרים.

קריטריונים לבחירת מדפסות צבע

לאחר אפיון צרכים קל יותר לבחור מדפסת צבע לבית או למשרד. יש מגוון רחב של מותגים ודגמים, לכן כדאי לקבל ייעוץ מקצועי מנציגי המכירות המנוסים שלנו בפרינטר דיל. לפני בחירת מדפסת צבעונית כזו או אחרת כדאי לענות קודם כול על מספר שאלות כמו:

· כמה מסמכים מדפיסים בחודש?

· האם יש מגבלת מקום במשרד או בחלל העבודה בבית?

· אילו פונקציות צריך מהמדפסת?

· מהי מהירות ההדפסה המתאימה לכם?

· מהי איכות ההדפסה הרצויה?

· איזה טכנולוגיית הדפסה מתאימה לכם (הזרקת דיו או לייזר)

· כמה אנשים ישתמשו במדפסת והאם צריך לחבר אותה לרשת?

· האם זקוקים לפתרון הדפסה בצבע גם מהנייד?

· הם יש מגבלת תקציב לרכישת המדפסת הצבעונית החדשה?

· האם זקוקים למיכון משרדי נוסף מעבר למדפסת כמו פקס, מכונת צילום וסורק?

מענה על השאלות מאפשר לכם להחליט טוב יותר איזה מדפסת צבעונית לרכוש. כדאי להתייעץ גם איתנו כדי לקבל החלטה שקולה ומשתלמת כלכלית.

הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת מדפסת צבע הם:

· הזרקת דיו או לייזר – מדפסת לייזר צבעונית מתאימה למשתמשים המעוניינים בנפח הדפסות גבוה, למשתמש ביתי ולעסק קטן מדפסת הזרקת דיו תתאים יותר. כמו כן, למשתמשים הזקוקים להדפסות צבע מרשימות ואיכותיות כדאי לבחור במדפסת עם ראשי דיו.

· עלות הדפסה – יש לבדוק מהי עלות ההדפסה בשחור ובצבע, במיוחד אם מדפיסים כמויות גדולות של מסמכים צבעוניים. אם מדפיסים הרבה עדיף לבחור מדפסת לייזר צבעונית.

· גודל ומשקל המכשיר – חשוב לבדוק מראש מהן מידות המדפסת, במיוחד אם יש מגבלת מקום במשרד או על שולחן העבודה. יש מדפסות לייזר צבעוניות גדולות הנחשבות לבית דפוס דיגיטלי בבית העסק ויש מדפסות קומפקטיות המתאימות לכל בית ועסק.

· גודל וסוגי נייר – רוב הדגמים של מדפסות הצבע מתוכננים להדפסה על נייר סטנדרטי בגודל 4A ועל ניירות קטנים ממידה זו. יש בשוק דגמים ייעודיים להדפסה על נייר בגודל 3A, כמו כן יש מדפסות מקצועיות המסוגלות להדפיס על ניירות מיוחדים, קרטונים ואפילו על כרטיסים מגנטיים, שקפים ומדבקות. אם אתם זקוקים להדפסות על מוצרי נייר וחומרים נוספים חשוב לקרוא מפרט טכני ולוודא כי הדגם שבחרתם מתאים לצורכי ההדפסה שלכם.

· מהירות ההדפסה – קריטריון חשוב, במיוחד ללקוחות עסקיים ומוסדיים המרבים להדפיס. מדפסות לייזר צבעוניות זקוקות לזמן חימום, לכן כדאי להתייחס גם לפרמטר הזה. מהירות ההדפסה משתנה בין הדגמים השונים, מדפסת מהירה מסוגלת להגיע לפחות ל-30 עמודים בדקה (צבע או שחור לבן).

· איכות ההדפסה – חשוב לבדוק מהי רזולוציית ההדפסה של המדפסת, מדפסת מתקדמת ואיכותית תומכת ברזולוציה מקסימלית של לפחות 600X600 DPI. יש דגמים התומכים ברזולוציית הדפסה גבוהה יותר, והמחיר בהתאם.

· רעש עבודה – רוב הדגמים של מדפסות הצבע שקטים יחסית ועומדים בתקנים המחמירים, אך חשוב לבדוק מהי עוצמת הרעש גם בזמן ההדפסה, במיוחד במקומות עבודה בהם השקט נחוץ.

· תצוגה נוחה – כדי לשלוט במדפסת בקלות כדאי לבחור דגם עם מסך תצוגה נוח וגדול, יש מדפסות משוכללות עם מסך מגע לעבודה נוחה ויעילה.

· נוחות – המדפסת חייבת לשרת אתכם היטב לכן כדאי לבחור דגם איכותי עם מקשים נוחים ותוכנה ידידותית למשתמש.

· קיבולת נייר – מדפסת פשוטה יחסית מגיעה עם מגש הזנה לנייר בקיבולת של עד 50 דפים, הדגמים המשרדיים והתעשייתיים מצוידים במספר מגשי הזנה לנייר והקיבולת שלהם יכול להגיע לאלפי דפים מסוגים וגדלים שונים.

· חיבור – ניתן לחבר מדפסות בדרכים שונות, למשל ישירות למחשב באמצעות כבל USB, חיבור אלחוטי או חיבור לרשת הביתית או המשרדית. בדגמים רבים יש כיום אפשרות לחיבור אלחוטי של המדפסת.

· מצבי הדפסה – יש מדפסות המציעות תמיכה במספר מצבי הדפסה, לדוגמה הדפסה דו צדדית במעבר אחד, הדפסת מראה, הדפסה חסכונית ועוד.

· שפות סטנדרטיות – לשימושים מתקדמים וספציפיים יש חשיבות לשפות שהמדפסת תומכת בהם כדי להתממשק ליישומים שונים, לדוגמה שפות כמו PCL, POST SCRIPT, SPL וכיוצא בזה.

· פונקציות מתקדמות – אם יש לכם צרכים ייחודים מהמדפסת חשוב לבדוק האם היא מתאימה לכם, לדוגמה אפשרות להדפיס על שני צדדים במעבר אחד, אפשרות להקטין או להגדיל את ההדפסה מהמכשיר עצמו, אפשרות להדפסה ישירה מהטלפון הנייד, זיכרון פנימי לאחסון ולהדפסת מסמכים בלחיצה מהירה.

· אחריות – חשוב לבדוק מראש מהי תקופת האחריות ומה האחריות כוללת. כמו כן, יש להתייחס לאחריות היצרן ולבדוק מי אחראי על תיקון המדפסת בתקופת האחריות.

· מחיר – אחד מהשיקולים העיקריים כאשר בוחרים מדפסת צבע חדשה לבית או למשרד. עם זאת, המחיר הוא רק קריטריון אחד ויש לשקלל את שאר הקריטריונים ובמיוחד לבחור דגם המתאים לצרכים המשרדיים.

ייעוץ מקצועי

בשוק מדפסות הצבע יש מותגים שונים ומגוון עצום של דגמים. מדפסת צבע לא רוכשים כל יום לכן כדאי להשקיע במכשיר איכותי ממותג מוכר ואמין, בין אם מזמינים מדפסת הזרקה דיו או מדפסת לייזר.

ישנם שיקולים רבים בעת בחירת מדפסות צבע לבית או לעסק, לכן מומלץ לפנות ליועצים המנוסים שלנו. אנחנו בפרינטר דיל משווקים את מיטב הדגמים והמותגים של כל המדפסות המובילות בשוק, כולל מדפסות משולבות בשחור לבן ובצבע. כל לקוח זוכה לייעוץ מקצועי ולליווי צמוד עד בחירת המדפסת, ניתן להזמין מדפסות צבע כאן באתר ותוך כ-3 ימי עסקים המדפסת תגיע אליכם, יש גם אפשרות להתקנת המדפסת באתר הלקוח.

תוצאות: 138
בחרת לסנן לפי: מדפסות לייזר צבע
יצרנים
Triumph Adler (1)
Pantum(1)
OLIVETI (3)
OKI(1)
Fuji(1)
Epson(17)
Hp(39)
Brother(20)
Kyocera(3)
Samsung(2)
Ricoh(2)
Canon(8)
Lexmark(23)
Xerox(11)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה