מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קנה עכשיו
7e42691217fd67fe46be44fc5da608e7

טונרים xerox

טונרים למדפסת

ברוב המשרדים ובתי העסק בארץ יש מדפסות לייזר איכותיות, מתקדמות ומשוכללות. כיום, לנוכח ירידת המחירים המשמעותית של מדפסות הלייזר, גם לקוחות פרטיים רבים רוכשים דגם זה או אחר לשימוש ביתי, בגלל איכות ההדפסה והעלויות המשתלמות יותר. כאשר רוכשים מדפסת לייזר ממותג זה או אחר, יש לרכוש בנפרד גם טונר. מי שרגיל למדפסות דיו מכיר את מחסניות הדיו המקוריות או התואמות (דיו חלופי), למדפסות לייזר יש לרכוש טונרים מתאימים. לכן, כדאי לדעת כי גם בשוק הטונרים ניתן למצוא דיו מקורי וחלופי (תואם), כאשר טונר חלופי מגיע לביצועים דומים אך עלותו זולה בהרבה.

ראוי לציין כי טונרים כדאי להזמין ולרכוש רק מחברה אמינה ומוכרת, אין ללכת שבי אחרי מחיר זול מדי, לכן חשוב לערוך סקר שוק מקיף, לקרוא חוות דעת על החברה ומוצריה ולוודא כי הספק מחזיק במלאי טונרים מקוריים ותואמים.

מה זה טונרים למדפסות לייזר?

טונר הא השם המקצועי של תערובת אבקתית ייעודית המשמשת להדפסת טקסט ותמונות על נייר באמצעות מדפסות לייזר ומכונות צילום מתקדמות ומשוכללות. טכנולוגיית ההדפסה של מדפסות לייזר ומכונות צילום שונה מהטכנולוגיה הקיימת במדפסות דיו רגילות. במקום דיו נוזלי, מדפיסים באמצעות הטונר שמטביע את האבקה על הנייר כדי לבצע את הדפסת הטקסט או התמונה ששולחים להדפסה במדפסת הלייזר.

חשוב לדעת כי האבקה הנמצאת בטונרים הורכבה בעבר מתערובת של פחם ותחמוצת ברזל, אך טכנולוגיית הדפוס התפתחה והתקדמה לאורך השנים, וכיום ממלאים את הטונרים השונים בתערובת המכילה גם פולימר נמס בחום, וזאת כדי לשפר את הצמדת האבקה לדף הנייר או לחומר עליו מדפיסים.

השימוש בטונרים החל עם שיווקן של מכונות הצילום הראשונות. בדגמים הראשוניים של מכונות הצילום היה מיכל הממוקם בתוך המכונה והיווה חלק בלתי נפרד ממנה, לכן היה צריך למלא את המיכל המובנה בכל פעם שתערובת האבקה נגמרה. בשנת 1984 חברת HP (היולט פקארד) החלה לשווק את מדפסת הלייזר הראשונה. המדפסת הוטענה במחסנית טונר ולמעשה זו הייתה פריצת הדרך של מדפסות הלייזר והטונרים, ועד היום רוב הדגמים של מדפסות הלייזר ומכונות הצילום פועלים בצורה דומה ויש להטעין אותם עם מחסנית טונר קשיחה ועמידה הממולאת באבקה ייעודית.

עם השנים, יצרני המדפסות פיתחו דגמים חדשים ואיכותיים יותר של מדפסות לייזר, למשל מדפסת לייזר צבעונית. גם בדגמים של מדפסות לייזר צבעוניות יש להכניס טונרים מתאימים, כאשר להדפסה צבעונית מלאה נעשה שימוש ב-4 מחסניות שונות, כל טונר ממולא באבקה ייעודית בגוון אחר – שחור, ציאן, מג’נטה וצהוב.

מבנה טונר למדפסת לייזר ולמכונת צילום

טונר הוא סוג של מיכל פלסטי בצורת גליל המכיל בתוכו תערובת המורכבת מגרגרי אבקה, כך שהגרגרים מכילים שרפים סינתטיים ופיגמנטים של צבע הטעונים במטען חשמלי שלילי. המטען החשמלי השלילי גורם לגרגרי האבקה להימשך למשטח נייר פרוק ממטען שלילי. סוגים מסוימים של טונרים מכילים גם גליל פיתוח ייעודי ותוף למדפסת הלייזר, כמו גם שבב אלקטרוני המזוהה אוטומטית על ידי המדפסת על מנת לאפשר לטונר לפעול היטב ולעמוד במשימות ההדפסה השונות.

טונר רגיל בנוי מארבעה רכיבים עיקריים – אבקת טונר, מיכל פיתוח המכונה גם גליל פיתוח דוולופר, נשא ובהתאם לדגם יש גם תוף פוטואלקטרי. ישנם דגמים של טונר חד רכיבי ודגמים של טונר דו רכיבי, כיום רוב הטונרים הנמכרים בשוק למכונות צילום הם מסוג דו רכיבי, שיטה הנקראת מפל

פיתוח, השיטה מבוססת על עקרונות חיכוך טריבואלקטרי. בנוסף, לפני מספר שנים פיתח מהנדס וממציא ישראלי בשם בני לנדא, טונר נוזלי. הפיתוח בוצע במעבדות המחקר המתקדמות של אינדיגו, כאשר טונר נוזלי מיועד בעיקר לשימוש בתעשיית הדפוס הדיגיטלי.

במרכז מיכל הטונר יש בורג ספירלי אופקי שתפקידו לנוע ולערבל את האבקה בתוך הטונר כדי למנוע היווצרות גושים במהלך ההדפסה. לאחר ששולחים פקודת הדפסה באמצעות המחשב או בדרך אחרת, מדפסת הלייזר מתחממת ונכנסת לפעולה. בשלב זה גליל הפיתוח הממוקם במחסנית הנו פרוק מטעינה חשמלית, הגליל נע בתוך המיכל וסופח אליו את גרגרי אבקת הטונר הטעונים במטען שלילי, וכך הגליל מתכסה באבקה. גליל פיתוח הוא ציר מתכת מצופה בשכבה של גומי רך, יש גם גלילי פיתוח מגנטיים העשויים מגליל חלול מאלומיניום.

גליל הפיתוח מתכסה כולו באבקת הטונר ובשלב זה הלהב, המכונה לרוב בשם ד"ר בלייד, מיישר את אבקת הטונר לגובה אחיד על פני שטח גליל הפיתוח. ד"ר בלייד הוא למעשה מעין מגב המשמש כלהב וכמתקן ייעודי בתוך המחסנית לצורך פילוס שכבת אבקה אחידה בעובי אחיד, בדרך כלל עובי של 15 מיקרון, כלומר שכבת אבקה דקיקה שעבה רק במעט יותר מהעובי של בד משי בגודל סטנדרטי.

במקביל ליצירת שכבת אבקה אחידה על גליל הפיתוח, גליל הטעינה נע מתגלגל על גבי גליל התוף, כך הוא נטען במטען שלילי. קרן הלייזר של המדפסת נעה בהתאם לפקודות ההדפסה שנשלחו, זהו שלב המתבצע במהירות ותוך שברירי שניה, קרן הלייזר משרטטת את התמונה הנדרשת להדפסה על גבי משטח התוף.

תוף למדפסת לייזר הוא מעין גליל ייעודי המצופה במשטח פוטואלקטרי רגיש לאור. כאשר קרן הלייזר פוגעת בתוף של המדפסת המטען החשמלי שנטען בשלב מוקדם יותר על ידי גליל הטעינה מתפרק, והמקום בו פגעה קרן הלייזר עובר פירוק מהמטען החשמלי השלילי, כך למעשה נוצרת תמונת הדמיה על משטח התוף המכוסה באבקה. משטח התוף מתגלגל על גבי הנייר שהוכנס למדפסת הלייזר, הנייר עצמו פרוק ממטען חשמלי בגלל הפרש פוטנציאלים, והתמונה עוברת לנייר מהמשטח של התוף.

חשוב לציין כי הנייר עליו מדפיסים עובר בין שני גלילים מחוממים לטמפרטורה הרצויה, הגלגלים המחוממים נקראים בעגה המקצועית בשם תנור, בדרך כלל הם מתחממים עד לטמפרטורה של 200 מעלות צלזיוס, והחום הגבוה גורם להתכת גרגרי אבקת הטונר ולהטבעת האבקה לתוך סיבי הנייר, עד לקיבועם במקום הנכון. זהו שלב ההדפסה באמצעות מדפסת לייזר, שכן מדובר בטכנולוגיה מתקדמת ואיכותיות יותר בהשוואה להדפסה באמצעות מחסניות של דיו נוזלי, והתוצאה המתקבלת מרשימה ועמידה יותר.

מגוון גדלים ואיכויות

בשוק המדפסות יש שלל דגמים של מדפסות דיו ולייזר, ובהתאם יש מבחר עצום של טונרים תואמים. לכל מדפסת יש טונר המתאים לה מבחינת גודל ואיכות וכיום ניתן להוזיל עלויות גבוהות באמצעות רכישת טונר חלופי, בדיוק כמו בעולם מדפסות הדיו, בו מקובל לרכוש מחסניות של דיו חלופי בגלל המחיר האטרקטיבי והאיכות הגבוהה. עם זאת, יש לרכוש את הטונרים רק מחברה מקצועית ואמינה המתמחה בנושא, ואין לקחת סיכונים מיותרים ולרכוש טונר מגורם לא מוכר או מיצרן או יבואן שלא שמעתם עליו בחיים.

כמו כן, כדאי לדעת כי בעולם הטונרים למדפסות לייזר ולמכונות צילום משוכללות יש בדרך כלל שני גדלים עיקריים של מיכלי טונרים – גדול וקטן. טונר קטן מתאים ללקוחות שאינם מרבים להדפיס, לכן זהו פתרון משתלם וחסכוני יותר עבורם. למשרדים, לעסקים גדולים, לארגונים ולכל מי שמרבה להדפיס מסמכים ותמונות, כדאי לרכוש טונר גדול המספיק למספר רב של הדפסות. הטונר בגודל

הרגיל מתאים לרוב הלקוחות, אך פחות מומלץ למשתמשים כבדים כמו משרדי עורכי דין ורואי חשבון, אדריכלים, מפעלים, חברות ממשלתיות וכיוצא בזה.

האם כדאי לרכוש טונר מקורי או חלופי (תואם)?

בעולם הדפוס ומדפסות הלייזר יש מגוון טונרים מקוריים או תואמים, כל אחד שרוכש מדפסת לייזר חדשה תוהה האם עליו לרכוש טונר מקורי בלבד בגלל האחריות ובגלל סיבות נוספות כמו ביצועים, עמידות ועוד. לכן, חשוב לציין כי יש בשוק טונרים תואמים באיכות גבוהה, אלו דגמים איכותיים העוברים מילוי מחדש במפעלים מתקדמים, אך איכות ההדפסה באמצעותם משתנה בהתאם לטיב הטור ומצבו, כמו גם בהתאם לאיכות האבקה שממלאים בתוך המיכל הריק.

אם תשאלו את יבואני ומשווקי המדפסות בארץ, כולם יטענו כי עליכם להשתמש רק בטונר מקורי אחרת אתם מסתכנים בנזק בלתי הפיך למדפסת הלייזר או למכונת הצילום. בפועל, אין שום בעיה להשתמש בטונר תואם, הניסיון מוכיח זאת ואכן ארגונים רבים ומובילים במשק הישראלי וברחבי העולם בוחרים להוזיל את עלויות ההדפסה באמצעות התקנת טונר תואם. עם זאת, אין למהר ולרכוש טונר תואם מכל מי שמציע זאת, שכן מומלץ לבדוק כי הטונר איכותי ומיוצר במקצועיות ובקפידה, כדי לא לגרום לנזקים מיותרים לציוד הדפוס בבית או בעסק. לפיכך, בחירת הספק של הטונרים היא קריטית ומומלץ לקרוא חוות דעת על הספק ומוצריו, כאשר ניתן להתנסות גם בטונר תואם כדי להשתכנע כי אין שום בעיה וכי ניתן לחסוך עלויות דפוס וליהנות מביצועים דומים לטונר מקורי.

ייצור טונרים

לכל חברה המייצרת ומשווקת מדפסת לייזר ומכונות צילום יש טונרים ייחודיים בהתאמה למוצר. כאשר בוחנים טונר בעין בלתי מזוינת הפריט נראה כמו מיכל פלסטיק פשוט ומסיבי, ללא כל תחכום. למעשה, פיתוח הטונרים אינו דבר של מה בכך, יש בטונרים טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, ומיטב המהנדסים מפתחים את מיכלי הטונרים ואת האבקה הממולאת בהם.

טונרים תואמים וחלופיים לרוב מיוצרים במפעלים בסין ובמדינות אחרות במזרח הרחוק, לכן מחירם זול משמעותית בהשוואה לטונר מקורי המיוצר ומשווק על ידי חברות בינלאומיות מוכרות כמו HP, BROTHER, CANON, סמסונג וקיוסרה. אם אתם מחליטים להתקין טונרים תואמים עליכם לרכוש אותם רק מחברה אמינה שניתן לסמוך עליה בעיניים עצומות.

כל עוד משתמשים בטונרים תואמים באיכות גבוהה אין סיבה לחשוש מפני בעיות טכניות במדפסת ולאיכות דפוס ירודה. טונר תואם מפיק ביצועים דומים לטונר מקורי שמחירו עשוי להיות פי 2 או 3, את הטונר המקורי או התואם אפשר להתקין לבד, אין צורך להזמין טכנאי מדפסות או איש מקצוע אחר. זו משימה שכל אחד ואחת יכולים לבצע בעצמם, ללא חשש.

מחסניות טונר מגיעות בשלל צורות וגדלים, בגודל רגיל או כפול. מבנה מחסנית הטונר משתנה מחברה אחת לאחרת, לא ניתן להכניס מחסנית טונר של יצרן אחד למדפסת מיצרן אחר. כמו כן, ישנם מספר תהליכי ייצור של אבקת הטונר, לדוגמה טונר כימי הנחשב למוצר ירוק וידידותי לסביבה, יש גם טונר כימי המכונה גם טונר כדורי המיוצר בתהליך שונה מתרחיף נוזלי של שעווה ושרפי לטקס המהולים במים.

לסיכום, טונרים מיועדים למדפסות לייזר ולמכונות צילום, יש מבחר גדול של דגמים מקוריים ותואמים, המחיר של טונר תואם זול משמעותית לעומת עלות טונר מקורי, זו הסיבה מדוע רוב העסקים והארגונים בוחרים בפתרון החלופי וכך הם חוסכים בעלויות ההדפסה בעסק, ללא פגיעה בציוד ובלי לפגוע באיכות ההדפסה.

כדי לא לקחת סיכונים מיותרים ועל מנת לבחור בטונר הנכון והמתאים ביותר למדפסות בעסק או בבית, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה ביבוא ושיווק מדפסות, מכונות צילום וטונרים מקוריים ותואמים באיכות גבוהה.

טונרים למדפסות לייזר – רק אצלנו!

 

 

טונרים הם “מיכלי הדיו” אשר משמשים את המדפסות אשר פועלות באמצעות לייזר. מדפסות לייזר אינן פועלו עם ראשי דיו רגילים, כמו מדפסות הזרקת הדיו הותיקות, אלא באמצעות טונרים, שהם למעשה מיכלים של דיו פלסטי. אנו משווקים טונרים לכל סוגי מדפסות הלייזר, במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד!

 

טונרים

 

כאמור, טונרים הם מיכלים גדולים של דיו פלסטי, אשר מתקנים בתוך מדפסות הלייזר השונות ומשמשים להדפסות מכל הסוגים. באמצעות קרני הלייזר, הדיו הפלסטי שבתוך הטונרים מוטמע על הדף, וכך נוצרת הדפסה איכותית וחלקה במיוחד? הדפים אשר יוצאים ממדפסות לייזר יוצאים נקיים, חלקים ויבשים – בניגוד למדפסות הזרקת דיו שבהן הדיו שעל הדף המודפס עדיין רטוב. שימוש בטונרים הוא חסכוני במיוחד. אמנם, כמחיר ליחידה, מחירם של טונרים יקר יותר מאשר מחיר של ראש דיו למדפסת רגילה, אולם כל טונר מסוגל להדפיס כמות גדולה בהרבה של דפים, ואפילו פי 3 או 4 מראש דיו רגיל. לכן עסקים רבים מעדיפים להשתמש בטונרים על פני ראשי דיו, על מנת לחסוך בעלות התחזוקה של המדפסות שברשותם. עם זאת, חשוב לדעת כי מדובר בדיו שחור בלבד. כאשר מדובר על טונרים צבעוניים, המחיר יקר בהרבה, ולכן רק גרפיקאים או בתי דפוס מקצועיים עושים שימוש בטונרים צבעוניים, ובמדפסות לייזר צבעוניות בכלל.

 

שיווק טונרים

 

אנו מציעים שיווק של טונרים לכל סוגי מדפסות הלייזר, הן טונרים שחורים והן צבעוניים, לעסקים הזקוקים לכך. אצלנו תוכלו לקבל מחירים משתלמים במיוחד על כל סוגי הטונרים, וכך לחסוך עוד יותר בעלויות ההדפסה והתחזוקה של המדפסות בעסק. אנו מציעים גם ייעוץ מקצועי לכל לקוח, על מנת שכל אחד יוכל למצוא את הטונרים המתאימים למדפסת שלו ולצרכים האישיים שלו. אנו מציעים בנוסף גם רכישה של מדפסות לייזר ומדפסות דיו, השכרת מדפסות וכדומה. אנו משווקים טונרים לכל סוגי המדפסות, למכונות צילום מסוגים שונים, וכן הלאה.

מחפשים טונרים במחיר משתלם? פנו אלינו כבר עכשיו ותקבלו שירות מקצועי ומחירים זולים במיוחד על כל סוגי הטונרים לכל סוגי המדפסות!

תוצאות: 11
בחרת לסנן לפי: טונרים xerox
יצרנים
Xerox(10)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה