מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קנה עכשיו

מגרסות נייר

 

 

שלום מדבר שי מפרינטר דיל ואני יתן לכם הסבר על מגרסות נייר

למה אנחנו צריכים בכלל מגרסה?

1.ניהול של ניירת באופן שוטף במשרד .

2.  המגרסה גורסת את הנייר לפתיתים קטנים ובכך מאפשרת אחסון של כמות נייר גדולה יותר במגרסה מאשר בפח או בשקית.

3. השמדת ניירת שאנחנו לא רוצים שיגיע לידיים הלא נכונות.

עכשיו בואו אני יסיבר לכם קצת על מגרסות נייר יש שני סוגים של  מגרסות סוג אחד אלה מגרסות פתיתים והסוג השני מגרסות רצועות.

מגרסות רצועות אלה מגרסות הגורסות את הנייר בשיטה שהנייר נגרס בשיטת רצועות. 

 

והסוג השני הוא מגרסות פתיתים הגורסות את הנייר בצורת פתיתים קטנים למגרסת הפתיתים יש יתרון קטן על מגרסת הרצועות מכיוון המיכל של המגרסה מתמלא יותר לאט.

לפני בחירת מגרסה חשוב שתדעו שיש מגרסות מאסיביות למשרדים גדולים ומגרסות פחות מאסיביות  למשרדים קטנים או אפילו מגרסה אישית לאנשים שרוצים סתם מגרסה לבית  אחד מאנשי הצוות של פרינטר דיל ישמח לתת לכם מהנה מקצועי לבחירת המגרסה שתתאים לכם.

חשוב לדעת מגרסות בשביל  משרד הביטחון צריכות להיות עם תו תקן של din 4 מגרסות שלא יהיה להם את התו תקן הזה לא יוכלו לקבל אישור עבודה ממשרד הביטחון .

ישנם כמה דברים שצריכים לדעת לפני שקונים מגרסה .

1 מהו נפח מיכל המגרסה – זה חשוב מכיוון שהמיכל מתמלא עם הזמן וככל שמיכל המגרסה יהיה יותר גדול המגרסה תתמלא יותר לאט וכך נרוקן את המגרסה בתדירות יותר נמוכה.

2. מה כושר הגריסה של המגרסה – כמה דפים המגרסה יכולה לגרוס בו זמנית .

עוד נקודה שחשוב לציין זה השמן  של המגרסה שרצוי שלכל מישהו שיש מגרסה במשרד או בבית יהיה מתי משתשמים בשמן  שהמגרסה מתחילה לעשות בעיות או להיתקע זה הזמן לשמן אותה .

איך משמנים מגרסה לוקחים את בקבוק השמן שקניתם או קיבלתם עם המגרסה שופכים אותו על דף נקי וגורסים את הנייר. 

יש גם אפשרות של השכרת מגרסות במחירים ממש זולים שזה לדעתי האופציה הכי טובה .

 

שמן למגרסות

השימוש במגרסות נפוץ בבתי עסק ובמוסדות שונים. חלק מרכזי בתפעול מגרסות ובשמירה על איכותן כולל שימוש בשמן מגרסות. למעשה, בלי שמן מגרסות המגרסה שלכם תתיישן הרבה יותר מהר.

למה צריך מגרסות?

כאשר השימוש בדפים הוא חלק בלתי נפרד מעבודת המשרד, מגרסה נהיית מכונה חשובה ונדרשת מכמה סיבות:

  • סדר במשרד – כאשר יש מגרסה ניתן לגרוס כל דף שכבר אין בו צורך, וכך לשמור על הסדר במשרד ולדעת שכל הדפים הקיימים הם חשובים ונחוצים.
  • מקום אחסון – נייר דורש מקום רב לאחסון; כאשר הנייר גרוס לחתיכות קטנטנות, הוא תופס פחות מקום.
  • השמדת מידע סודי – מוסדות רבים עובדים עם חומרים מסווגים שאותם יש להשמיד לאחר השימוש; מגרסה נועדה בדיוק לכך ולאחר גריסה לא נותרת כל ראיה למסמך המודפס.
  • איכות הסביבה – כאשר הדפים גרוסים לחתיכות קטנות, קל לצבור כמות גדולה ולקחת הכול יחדיו למחזור ולשמור על איכות הסביבה.

למה שמן למגרסות?

יש סוגים שונים של מגרסות, יותר גדולות ויותר קטנות, כאלו שחותכות את הדף לרצועות, כאשר אחרות מייצרות ריבועים קטנטנים וזעירים. בחירת המגרסה קשורה באופן ישיר לאופן השימוש בה. עם זאת, לא משנה באיזו מגרסה מדובר, שמן הוא בגדר מצרך חובה. כדי שהמגרסה תמשיך לפעול גם לאורך זמן, יש לשמנה מפעם לפעם. בעזרת שמן מגרסות ניתן להאריך את חיי המגרסה בעוד שנים רבות. יתרה מכך, אם שימנתם בזמן את המגרסה, הדבר יהפוך את המכונה ליעילה הרבה יותר – שכן אם מגרסה אינה משומנת היטב, הדף מתחיל להיתקע. דף שניתקע במגרסה עלול לגרום לתקלה ולעיתים ממש לא ניתן להוציאו. ההתעסקות הזו שאינה נלקחת בחשבון כחלק מזמן העבודה שלכם היא מעיקה ומיותרת וניתן לחסוך אותה על ידי שימון המגרסה.

 

כמו כן, גם אם הדף לא נתקע, מכונת גריסה לא משומנת פועלת בקצב מאוד איטי, ולכן יש לעמוד לידה זמן רב ולגרוס דפים. נוסף על כך, כאשר המגרסה משומנת היטב הדבר מונע חריקות מרעישות. אנלוגיה טובה שעוזרת להבין את חשיבות שימון המגרסה, היא שימון אופנים – ניתן לנסוע על אופנים מבלי לשמן את השרשרת, אך עם הזמן הדוושות ייעשו קשות בהרבה והנסיעה תעשה איטית יותר, יופיעו תקלות ולפעמים עצירות בזמן הנסיעה. בדיוק כך כשמדובר במכונת גריסה.

מגרסות נייר

מגרסות נייר הן מוצר משרדי ועסקי נפוץ בימינו, המשמש לאבטחת המידע בתוך העסק, וניתן אף למצאם בבתים פרטיים. נכון הדבר שמידע רב נשמר כיום באמצעים אלקטרוניים כמו מחשבים אינטרנט ועוד, אך השימוש במסמכים המודפסים על נייר עדיין נפוץ ביותר במשרדים ועסקים, וחשוב מאוד להתייחס אל אבטחת המידע בצורה הראויה. מגוון המגרסות בשוק הוא רחב, וניתן למצוא את המגרסה המתאימה לצרכי העסק שלכם בקלות.

יתרונות מגרסת הנייר

עסקים וחברות רבות צריכים לגרוס כמויות גדולות של ניירת מסווגת, על מנת לשמור על רמת אבטחה גבוהה גם בתוך העסק וגם כלפי לקוחות חיצוניים. בין המסמכים החסויים או המסווגים ניתן למצוא מסמכים עם פרטי לקוחות, מסמכי ביטוח לאומי, תכתובת משפטית, פרטי משכורות, קבלות, מסמכים בנקאיים, דוחות ראיית חשבון, תכתובת עסקית, סיכום פגישות אישיות ועוד. מכונת הגריסה עונות על הצורך של גריסת הניירת החסויה, ואפשרות למחזרה ולייצר פחות זבל על ידי המשרד.

רמת אבטחה- din

רמת האבטחה של גריסת המסמכים נמדדת במדד בינלאומי הנקראDIN , על סקלה שבין 1-7 PIN. PIN 1 הוא ברמת האבטחה הנמוכה ביותר, בו רצועות הנייר נגרסות לרוחב של עד 12 מ"מ. PIN 7, שבו רמת האבטחה הגבוהה ביותר, ופתיתי הנייר נגרסים לרוחב של עד 1 מ"מ, ושטחן אינו עולה על 5 מילימטר רבוע. למשרדים רבים רמת האבטחה המתאימה היא בין DIN 2-4.

סוגי מגרסות

בשוק ניתן למצוא מגרסות נייר בשלושה סוגים מרכזיים:

* מגרסה אישית או ביתית קטנה – זו מגרסה קטנה, שנפחה הוא בין 20-30 ליטר, וניתן לגרוס בה עד 10 דפים בבת אחת. אפשר למקמה על או מתחת לשולחן. זהו דגם בסיסי המתאים לשימוש אישי, לכן זהו פתרון מומלץ ללקוחות פרטיים, למשרדים קטנים ולעסקים שכמעט ואינם גורסים מסמכים.

* מגרסה משרדית אישית – זוהי מגרסה מעט יותר גדולה, ישנם דגמים ידניים או אוטומטיים, המכשיר מתאים לאחסון מתחת לשולחן משרדי, וניתן להזין בה בין דף בודד לכ-20 דפים בבת אחת. יש גם מגרסות אישיות, היכולות לגרוס אמצעי מידע נוספים כמו דיסקים וכרטיסי אשראי. גובה המגרסה נע בין 40-55 ס"מ, ונפחה הוא כ-35 ליטר. ישנם דגמים איכותיים וחזקים המתאימים לשימוש יומיומי בעסק, חשוב לשים לב בעת רכישת המוצר מהו ההספק, צריכת החשמל, כמות הדפים שניתן לגרוס בבת אחת, רעש העבודה במהלך גריסה, מידות המכשיר, אחריות וכמובן מחיר.

* מגרסה משרדית בינונית – מגרסה בינונית בגודלה ובמשקלה, שאפשר לגרוס בה עד 30 דפים בבת אחת. בדרך כלל בדגם זה כל המגרסות כוללות גריסה של כרטיסי אשראי ותקליטורים. היא ניתנת לנשיאה ממקום למקום במשרד.

* מגרסה מחלקתית גדולה – מגרסה גדולה וקבועה במקומה, בעלת נפח גריסה ומשקל גדולים. זוהי מגרסה שניתן לגרוס בה עד 65 דפים בבת אחת, או מספר דיסקים או כרטיסי אשראי ביחד. גובה המגרסה נע בין 70-95 ס"מ והנפח שלה בין 50-150 ליטר.

מגרסת רצועות או מגרסת פתיתים

סוגי הגריסה של המכונות מחולקים לשני סוגים מרכזיים:

* מגרסת הרצועות כוללת סכינים החותכות את הנייר לרצועות ארוכות. מגרסה זו מספקת אבטחת מידע ברמה בינונית, מכיוון שניתן להרכיב את הרצועות למסמך שלם. פעולתה של מגרסה זו היא שקטה יותר ומהירה יותר ממגרסת הפתיתים.

* מגרסת הפתיתים גורסת את הניירות בצורת שתי וערב, ובכך לא מאפשרת את הרכבת המסמך בחזרה. מגרסה זו מאפשרת רמת אבטחה גבוהה, ונפח אחסון גדול יותר לנייר. יחד עם זאת היא רועשת יותר ואיטית יותר ממגרסת הרצועות.

טווחי מחירים

המגרסות נעות בטווח רחב של מחירים, בהתאם לרמת המקצועיות, הגודל והמורכבות שלהן. המגרסות הביתיות או המשרדיות הקטנות נעות בין 150-400 ₪, המגרסות המשרדיות הבינוניות עולות בסביבות 1000 ₪, והמגרסות המחלקתיות הגדולות מתחילות מסכומים של אלפי שקלים ומחירן מטפס למעלה.

מה צריך לדעת לפני שקונים מגרסה?

בבואנו לבחור מגרסת נייר מתוך המלאי הגדול שקיים בשוק כדאי שנתחשב בפרמטרים הבאים:

* הספק ותדירות השימוש במכשיר – מהן כמויות הדפים והתדירות שבה עובדי המשרד ישתמשו במגרסה? לפי התשובות נוכל לכוון להספק ונפח המגרסה המתאימים לעסק שלנו.

* מכשיר אישי או מחלקתי – כמה עובדים יעשו שימוש במגרסה? האם רצוי שלכל עובד תהיה מגרסה אישית או שכדאי לרכוש מגרסת נייר משרדית בינונית או גדולה?

* איכות הגריסה – מה רמת הסודיות שאנו זקוקים לה במשרד או בעסק? ככל שרמת הסודיות עולה (ומדד ה DIN עולה בהתאם) כך נבחר מגרסה הגורסת את הניירות לרצועות או פתיתים קטנים יותר. ישנם הבדלים משמעותיים בין יכולת ואיכות הגריסה של כל מכשיר, לכן כדאי לקבל ייעוץ מקצועי מאנשי מכירות מנוסים, ואין לוותר על חוכמת ההמונים וכדאי לקרוא חוות דעת וביקורות על מכשירים ודגמים שונים של מגרסות איכותיות לבית ולמשרד.

* תקציב לרכישת המכשיר – מה התקציב שיש לרכישת המגרסה? ככל שגודל נפח ומורכבות המגרסה עולים המחיר עולה בהתאם ולהפך. עם זאת, מגרסת נייר לא קונים כל חודש או שנה, לכן כדאי להשקיע בדגם איכותי, חזק ועמיד שיכו לשרת אותנו במשך שנים ארוכות ללא בעיות ותקלות.

* אחריות ושירות – מומלץ לרכוש דגם איכותי ועמיד מתוצרת מותג מוכר ובעל מוניטין חיובי. כאשר משווים בין דגמים שונים כדאי לקרוא את המפרט הטכני ויש לבדוק מהי תקופת האחריות ומה האחריות כוללת. כמו כן, חשוב לבדוק מראש מי מעניק שירות תיקונים למכשיר, האם מעבדת השירות רחוקה ויש להגיע אליה עצמאית כדי להביא את המכשיר לתיקון או שהיבואן מציע שירות איסוף מבית הלקוח ופתרונות יצירתיים כמו מגרסה חלופית עד תיקון המכשיר.

מרכיבי מגרסת נייר

המגרסה בנויה מהרכיבים הבאים:

* מנוע חשמלי – יש לוודא שההספק המוצהר על גבי המגרסה זהה להספק הרשום על המנוע.

* סכינים וראש סכינים – אלה המרכיבים היקרים ביותר במגרסה. יש לשים לב כי הסכינים הם נפרדים ולא כמקשה אחת. זאת מכוון שאם נשבר סכין אחד אפשר להחליף רק אותו ולא את כולם.

* גיר – מערכת שינוי מגלגלי שיניים, שעשויה מפלסטיק או ממתכת. אם הגלגלים עשויים מפלסטיק עלות תיקונם גבוהה יותר ואורך חייהם יותר קצר, לעומת אלו העשויים ממתכת.

* נתיך אוברלוד – תפקידו להגן מפני שריפה. במקרה שהמגרסה מתחממת יותר מידי הנתיך קופץ, ומשבית את פעילות המגרסה. במכונות מסויימות הנתיך הוא פנימי ואילו באחרות יש נתיך חיצוני. אם הנתיך חיצוני עובדי המשרד יכולים לתפעל אותו במקרה הצורך, ואין צורך לקרוא לטכנאי.

אחזקת מגרסת הנייר

חשוב לציין כי כדי לשמור על תקינות ואיכות המגרסה יש לשמן אותה באופן קבוע. במגרסת הרצועות יש לשמן את סכיני המכונה פעם בחודש, ואת מגרסת הפתיתים יש לשמן בתדירות גבוהה יותר. רצוי כמובן לקנות את המגרסה מיצרן מורשה ומוכר, ולדאוג שתהיה אחריות לתיקוני המגרסה. האחריות חשובה במיוחד כלפי סכיני המגרסה, שכן יש צורך באחריות לתיקונם והחלפתם לכל החיים. ניתן להתייעץ עם מחלקות השירות השונות לגבי האופן בו יש לשמן את המכונה וכיצד ניתן לשמור על תקינותה במהלך העבודה.

טיפים חשובים לבחירה נכונה של מגרסת נייר

לאחר שקיבלתם החלטה לרכוש מגרסת נייר חדשה למשרד או לבית עליכם לערוך סקר שוק מקיף כדי להשוות מחירים ועל מנת לקבל החלטה שקולה ומשתלמת כלכלית. יש מגוון דגמים של מגרסות בשלל גדלים, הספקים ועיצובים. בעת בדיקת הדגמים השונים מומלץ להתייחס לגורמים הבאים:

* יצרן – מגרסה קונים בהתאם לצורכי המשרד והעסק. מאחר ולא כל יום רוכשים מכשיר לגריסת נייר, כדאי להתמקד רק בדגמים של יצרנים מוכרים ואמינים. את המגרסה כדאי להזמין רק מחברה מקצועית ואמינה המתמחה בייבוא ושיווק ציוד משרדי וציוד היקפי למחשב, כך ניתן להשוות בין יצרנים ודגמים שונים במקום אחד, בלי לבזבז זמן ותוך קבלת ייעוץ מקצועי.

* עומס עבודה – אנשי המקצוע נוהגים לחלק את המכשירים לשלושה סוגים עיקריים הנבדלים זה מזה בעומס העבודה – אישי, מחלקתי, משרדי. דגם בסיסי יחסית של מגרסת נייר, הנקרא מגרסה אישית, מתאים למשרדים קטנים, לבתי עסק בהם צריך לגרוס מסמכים אחת לתקופה ובתדירות יחסית נמוכה, וגם לשימוש פרטי בבית, בעיקר עבור מי שעובד מהבית או מנהל בתוכו משרד קטן, קליניקה וכיוצא בזה. במשרדים רבים כיום כמעט ולא מדפיסים על נייר כדי לחסוך בעלויות הדפוס ומתוך עקרון חשוב לשמירה על הסביבה ולמניעת כריתת עצים לצורך תעשיית הנייר. עם זאת, בעסקים רבים מגבים חומר על דיסקים (מדיה לצריבה), וכדי להגן על המידע הסודי חשוב לגרוס את התקליטור לאחר שאין צורך בו או לאחר יצירת גיבוי חדש לנתוני העסק, לכן כדאי להשקיע במכשיר המסוגל לגרוס גם תקליטורים ופריטים נוספים.

* סוג גריסה – מגרסות נייר מציעות שלושה סוגי גריסה עיקריים – רצועות, פתיתים בגודל רגיל ופתיתים קטנים במיוחד לפי תקן 4 DIN. עבור הלקוח העסקי כמעט ואין הבדל מבחינת חשיבות סוג הגריסה, למעט עסקים הזקוקים למכשיר גריסה מתקדם ואיכותי הגורס את המסמכים והניירות השוני לפי התקן המחייב של משרד הביטחון – 4 DIN. לכן, ברוב המקרים סוג הגריסה אינו רלוונטי ומדובר בשיקולי נוחות ובעיקר מחיר, כמו כן חשוב לציין כי גריסת פתיתים מכפילה ואפילו משלשת את כמות פסולת הנייר, לכן יש המעדיפים לרכוש מכשיר הגורס את הנייר לרצועות בגודל רצוי, כאשר יש מכשירים בהם ניתן לקבוע את עובי הגריסה.

* מידות וניידות – חשוב לבדוק מהן מידות ומשקל המכשיר, נפח תא האחסון, ניידות המכשיר ועוד.

* תכונות ייחודיות – כאשר רוכשים מגרסת נייר לבית או לעסק חשוב לשים לב לתכונות ייחודיות שהמכשיר מציע, למשל יכולת גריסה רציפה במשך 15 עד 30 דקות, גריסה

ממושכת בלי לגרום למנוע להתאמץ יותר מדי ולהתחמם ברמה מסוכנת, גריסה לפתיתים קטנים בהתאם לדרישות התקן המחייב של משרד הביטחון (4 DIN), מהירות גריסה, ניידות נוחה של המכשיר ברחבי המשרד באמצעות גלגלים שקטים, עוצמת רעש הגריסה וכדומה.

* נפח מיכל הגריסה – כל מכשיר מציע מיכל לאיסוף הפתיתים או הרצועות לאחר הגריסה. מכשירים מתקדמים מצוידים במיכל איסוף נשלף לפינוי נוח ומהיר של פסולת הנייר לאחר הגריסה. בהתאם לתדירות השימוש וכמות המסמכים והפריטים שגורסים בעסק אפשר להחליט איזה נפח של מיכל לאיסוף הפסולת מתאים, וכן שכדאי להתייעץ עם המוכרים המנוסים כדי לקבל החלטה נכונה.

* אחריות ומחיר- רוב הדגמים הנמכרים כיום בשוק מגיעים עם 12 חודשי אחריות, עם זאת יש הבדלים משמעותיים בסעיפי האחריות בין המותגים השונים, לכן כדאי לבדוק מה כוללת האחריות, האם האחריות כוללת גם את מכלולי המנוע וכדומה. בנוסף, חשוב להשוות מחירים, וכדאי לרכוש את המגרסה מיבואן מוכר ואמין המציע שירות בפריסה ארצית, מלאי גדול של מכשירים וצוות מקצועי ומנוסה המייעץ ללקוח לפני הרכישה.

 

 

מגרסת נייר

כיום משרדים חייבים לעבוד עם ציוד מסוים המאפשר להם לפעול בצורה הטובה ביותר. מכונות ומכשירים מסוגים שונים מהווים חלק בלתי נפרד כמו מכונות צילום, סורקים, מדפסות,  ומקרנים מהנוף והפעילות של משרדים מסוגים שונים, כמו מגרסות נייר המאפשרות לצמצם את נפח הניירת המשרדי. לאור ההתפתחויות בטכנולוגיות של ציוד משרדי בשנים האחרונות, חשוב לדעת כיצד לבחור מגרסת נייר שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם, וכעת תוכלו לגלות כיצד לעשות זאת ולהבטיח את הפעילות של משרדכם.

מדוע צריך מגרסת נייר?

מגרסת נייר, כמו ציוד משרדי אחר, ממלאת תפקידים חשובים בניהול משרדים. בין התפקידים החשובים ביותר של מגרסות נייר צריך לציין מספר תפקידים בולטים שהופכים את המכשירים הללו לחיוניים:

שמירה על מידע רגיש וסודי – לכל משרד יש מידע רגיש וסודי שעשוי להזיק לו אם הוא ייפול לידיים הלא נכונות. כדי למנוע מצבים כאלו, חשוב להשמיד עותקים של מיד סודי ורגיש שלא צריכים להיות חשופים לאחרים.

אבטחת מידע – מלבד מידע סודי, ישנם גם נושאים ביטחוניים שצריך לקחת בחשבון כאשר מנהלים משרדים מסוגים שונים. מגרסת נייר מאפשרת לגרוס מידע ביטחוני רגיש ולמנוע ממנו להגיע למקומות הלא נכונים.

הגנה על מידע אישי – מלבד מידע משרדי, לעתים יש צורך להגן על מידע אישי על ידי השמדה שלו. מגרסת נייר אישית או משרדית מאפשרת לכם להשמיד ניירת עם פרטים אישיים ובכך ולמנוע נזקים שעשויים להיגרם כתוצאה מחשיפת המידע הזה.

אילו סוגים של מגרסת נייר קיימים?

כיום ישנם שני סוגים עיקריים של מגרסות נייר הנבדלים זה מזה בצורה הגריסה שלהם. ישנן מגרסות שהופכות את הנייר לרצועות ומגרסות שהופכות את הנייר לפתיתים. בשני המקרים מסמכים וניירות נגרסים באופן שמונע את השחזור שלהם, כך שאתם לא צריכים לחשוש שמישהו ידביק בחזרה פתיתים או ניירות שעברו בתוך מגרסה. מלבד צורת הגריסה של מגרסות נייר, ישנם הבדלים נוספים בין המכשירים הללו הכוללים את ההבדלים הבאים:

  1. מגרסה ביתית אישית – מגרסה המתאימה לשימוש ביתי וגם לשימוש במשרדים קטנים. במגרסות אישיות ניתן לגרוס נייר בכמות של עד 10 דפים בבת אחת, והמגרסות הללו קטנות דיין כדי להיכנס מתחת לשולחנות. נפח סטנדרטי של מגרסת נייר אישית הוא 20-35 ליטר וגודלה הממוצע הוא 40-55 ס"מ.
  2. מגרסה משרדית – מגרסה גדולה המסוגלת לגרוס ניירת בנפח גדול. בנוסף, מגרסות משרדיות יכולות לגרוס גם פריטים שאינם עשויים מנייר, כמו מהדקים, כרטיסי אשראי, מהדקים ופריטים נוספים.
  3. מגרסה מחלקתית – מגרסה גדולה המתאימה לשימוש מחלקתי. מגרסות מהסוג הזה מאפשרות לגרוס נפח גדול של ניירת באופן רציף. מגרסות מהסוג הזה הן גבוהות יחסית (70-95 ס"מ) והנפח שלהן גדול אף הוא (50-150 ליטר).
  4. מגרסה ידנית – מגרסה שמתחילה לפעול בלחיצת כפתור ומפסיקה לפעול כאשר לוחצים על כפתור.
  5. מגרסות אוטומטית – מגרסה אשר גורסת מסמכים ברגע שמכניסים אותם לפתח שלה. מגרסות מהסוג הזה מפסיקות לפעול ברגע שמפסיקים להזין לתוכן מסמכים.

 

 

 

כיצד לבחור מגרסת נייר?

לאחר שהכרתם את המאפיינים של מגרסות נייר ואת הסוגים הקיימים בשוק, תוכלו להתמקד יותר על סוג המגרסה שאתם רוצים לרכוש. כדי לבחור את המגרסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, חשבו על הפרמטרים הבאים ולא רק על סוגי המגרסות:

  1. רמת הפעילות של המגרסה – לפני הכל, חשוב שתחשבו ותחליטו מה תהיה תדירות השימוש במגרסה שתעמוד לרשותכם. חשבו מה יהיה נפח הגריסה השבועי/חודשי שלכם והאם תצטרכו מגרסה קטנה או גדולה כדי להגיע להספק הנחוץ.
  2. מספר העובדים שיעשו שימוש במגרסה – אם נפח השימוש במגרסה יהיה גדול יחסית, חשוב שתדעו כמה עובדים יצטרכו לעשות בה שימוש. אם עובדים רבים יצטרכו להשתמש במגרסה באופן קבוע, שקלו לקנות מספר מגרסות על מנת שהם לא יצטרכו להמתין למגרסה בכל עת שהם יצטרכו להשתמש בה.
  3. תקציב – שיקול חשוב נוסף שצריך לקחת בחשבון ברכישה של כל מוצר משרדי, כולל מגרסת נייר, הוא המחיר שלה. ישנן מגרסות מסוגים שונים שמחירן נע בין מאות לאלפי שקלים, ועליכם לחשוב איזו מגרסה תשמש אתכם בצורה הטובה ביותר לפי הצרכים שלכם.
  4. רמת אבטחה – אחד הפרמטרים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון בכל הנוגע לרכישה של מגרסת נייר. המטרה של המכשירים הללו היא לשמור על הבטיחות והסודיות של מסמכים שונים והמשרדים המנפיקים את המסמכים הללו. לכן, חשוב לבחור מגרסת נייר שיש לה ציון אבטחה גבוה. כיום יש סטנדרט בינלאומי לאבטחה המכונה DIN המעיד על רמת האבטחה של מגרסות נייר. הפרמטר נע בין 1 ל-6 והוא מעיד על גודל הפתיתים או הרצועות של מגרסה: ככל שהפתיתים או הרצועות שמפיקות מגרסת נייר הם גדולים, כך המגרסה תהיה פחות בטוחה. ככל שהפתיתים/רצועות יהיו קטנים יותר, כך יהיה קשה יותר לשחזר מסמכים ורמת האבטחה והציון של המגרסה יהיה גבוה יותר. הציון הגבוה ביותר הוא 6, כך שמומלץ לבחור את ציון המגרסה לפי רמת האבטחה שאתם זקוקים לה. בכל הנוגע למגרסות של רצועות, אלו המידות ורמות האבטחה הקיימות בשוק:

P-1 – רצועות ברוחב מרבי של 12 מ"מ.

P-2 – רצועות ברוחב מרבי של 6 מ"מ.

P-3 – רצועות ברוחב מרבי של 2 מ"מ ובשטח מרבי של 320 מילימטר מרובע.

P-4 – רצועות ברוחב מרבי של 6 מ"מ ובשטח מרבי של 160 מילימטר מרובע .

P-5 – רצועות ברוחב מרבי של 2 מ"מ ובשטח מרבי של 30 מילימטר מרובע.

P-6 – רצועות ברוחב מרבי של 1 מ"מ ובשטח מרבי של 10 מילימטר מרובע.

P-7 – רצועות ברוחב מרבי של 1 מ"מ ובשטח מרבי של 5 מילימטר מרובע.

  1. אמינות – כדי לוודא שאתם מקבלים מוצר איכותי, חשוב שתבחרו במגרסת נייר של חברה אמינה ובעלת ניסיון של ייצור המוצרים הללו. ישנן חברות רבות הנמצאות כיום בשוק, ואם אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו את המוצר הטוב ביותר, בחרו בחברה אמינה ובעלת מוניטין חיובי.
  2. שירות תיקונים – משרדים המבצעים גריסה של ניירת בכמות גדולה זקוקים לשירות תיקונים איכותי וזמין לצידם, בייחוד כאשר מדובר במגרסות מחלקתיות. מגרסות מהסוג הזה פועלות באופן רציף ולעתים הן נתקעות או פועלות בצורה פחות מיטבית מהרגיל. על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהמגרסה שלכם תמשיך לעבוד לפי הצרכים שלכם, וודאו שיש שירות תיקונים זמין שיוכל לספק לכם את התיקונים שאתם צריכים בזמן שאתם צריכים.

היכן ניתן לרכוש מגרסות נייר אמינות?

אם אתם זקוקים למגרסת נייר אישית או משרדית שתוכלו לסמוך עליה, חשוב לפנות אל חנות המתמחה בשיווק של ציוד משרדי, לרבות מגרסות. רכישת מגרסת מחברה בעלת שם תבטיח לכם ראש שקט וגם שירות מקצועי, אמין, והתאמה מיטבית של מגרסה מקצועית לצרכים שלכם. בנוסף, רכישת מגרסת נייר מחברה המתמחה בציוד משרדי תאפשר לכם ליהנות משירות צמוד הודות למעבדות שירות הנלוות לחנויות מהסוג הזה.

מגרסת נייר מהווה ציוד חיוני שמשרדים בכל גודל צריכים. הודות למגרסות תוכלו לשמור בקלות על מידע אישי, לאבטח את המשרד שלכם, ולצמצם את היקף הניירת. בעת בחירה של מגרסה, קחו בחשבון את כל הפרמטרים שהוזכרו מעלה ותוכלו לנהל את המשרד שלכם בראש שקט.

חנות מגרסות נייר 

רמת גן  , חיפה , חולון 

 

ל

בחרת לסנן לפי: מגרסות נייר
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה