מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קנה עכשיו
F0e88f675d32147c088a0c98b0659785

מכשירי למינציה

 

 

מכשירי למינציה

למינציה היא תהליך שימושי לעטיפת אובייקט מסוים בשכבות פלסטיק עמידות ואטומות באמצעות מכשיר ייעודי המבוסס על חום גבוה ולחץ, לעתים בעזרת דבק ייעודי. יש בשוק מגוון דגמים ואיכויות של מכשירי למינציה לשימוש ביתי ופרטי או לשימוש עסקי ותעשייתי.

כדאי לדעת כי תהליך הלמינציה הומצא במקור על ידי ד"ר מוריס בלום – רופא שיניים מניו יורק. התהליך שהוא המציא נועד להגן על הצילומים הדנטליים, בעיקר צילומי רנטגן הנחשבים לפופולריים בתחום רפואת השיניים. למינציה, עיתוי בעברית תקנית, הוא תהליך שנועד להגן על ניירות, מסמכים ותצלומים שונים, יש לטכנולוגיה שימושים נרחבים נוספים כיום, למשל פרקט למינציה, וכיום כמעט בכל משרד ועסק ניתן למצוא לפחות מכשיר למינציה אחד, בו עושים שימוש נרחב ומגוון.

עיטוף איכותי ועמיד של מסמכים ומוצרים

מכשירי למינציה מגיעים בשלל גדלים, זהו מכשיר יחסית פשוט לעיטוף מסמכים או פריטים אחרים. ניתן למצוא מכונות למינציה כמעט בכל משרד ועסק, יש גם דגמים ייעודיים המתאימים לשימוש ביתי, ומבחר מכונות תעשייתיות לעיטוף מוצרי מזון וכדומה.

מכשירי הלמינציה הפכו לחלק בלתי נפרד בחיינו ובחיי חברות ועסקים, זו הדרך המועדפת כיום לשמירה על מסמכים ומוצרים שונים, זהו גם פתרון איכותי ועמיד במחיר משתלם ושווה לכל כיס. חשוב לציין כי לכל מכשיר למינציה יש יתרונות וחסרונות שחשוב לשים לב אליהם, לכן כאשר רוכשים מכשיר חדש חשוב להתייחס לפרמטרים חשובים כגון: הספק המכשיר, גודל המכונה, קוטר וצילינדר, עלות הלמינציה באמצעות המכשיר, צריכת חשמל, נוחות השימוש, התפעול והתחזוקה השוטפת, אחריות וכמובן מחיר.

מי צריך מכשיר למינציה?

מכשיר למינציה מתאים לכולם, לעסקים, למפעלים, למוסדות וללקוחות פרטיים. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים יש כמעט בכל בית מחשב, מדפסת משולבת או מדפסת דיו/לייזר, וכמובן אינטרנט מהיר. אם אתם מרבים להדפיס ואתם מעוניינים להגן ולשמור על מסמכים חשובים, כדאי לכם לשדרג את סביבת העבודה באמצעות מכשיר למינציה איכותי ויעיל. יש מכשירים פשוטים ובסיסיים, מוצרים איכותיים ומקצועיים ודגמים ייעודיים המיועדים לשימוש תעשייתי ולחברות הזקוקות לפתרון מקצועי ומתקדם.

באמצעות מכשיר למינציה ניתן לניילן את כל סוגי המסמכים, לרבות תמונות חשובות, תעודות, מכתבים ועוד. הלמינציה נועדה להגן על המסמך ולשמור עליו מפני נזקים שונים, לרבות רטיבות, הצטברות אבק, סימני אצבעות ושומן וכדומה. בעזרת המכשיר אפשר לניילן מסמכים חשובים כמו תעודת נישואין, גיליון ציונים מבית הספר, כרטיסי ביקור, תמונות משפחתיות חשובות ויקרות ערך וכיוצא בזה. במשרדים ובארגונים יש צורך בניילון מסמכים עסקיים חשובים, תעודות שונות של העסק, גרפים מודפסים, שקפים להרצאות ועוד.

כדי לרכוש מכשיר איכותי יש לאפיין צרכים, ובהתאם לתדירות הניילון, סוג וגודל המסמכים שרוצים לניילן, שטח פנוי וכמובן מחיר, אפשר לקבל החלטה שקולה ועניינית ולבחור את הדגם המתאים ביותר. למשתמשים פשוטים ולכל מי שאינו מתכנן לניילן הרבה מסמכים, כדאי בדרך כלל לרכוש דגם בסיסי אך איכותי מתוצרת מותג מוכר. כיום ניתן לרכוש דגם בסיסי במחיר זול ושווה לכל כיס, החל מ-100 ₪ בלבד. זהו מכשיר המתאים לרוב לניילון מסמכים שונים עד גודל 4A, זהו הדגם הפופולרי ביותר שמתאים גם לרוב המשרדים וללקוחות פרטיים.

לחברות ולארגונים בהם מדפיסים מסמכים גם בגודל 3A, כדאי לרכוש דגם גדול יותר, ובהתאם לתדירות השימוש אפשר לבחור דגם בסיסי או משוכלל יותר. כאשר רוכשים מכשיר מתקדם לחברה הזקוקה למוצר אמין, מהיר וחסכוני, יש מכשירים מקצועיים ללמינציה המתאימים לכל השימושים

המשרדיים, לרבות ניילון מסמכים גדולים בגודל 3A, ניילון בריסטולים ודפים אחרים עד לעובי של 1 מ"מ. זהו מכשיר מקצועי עם זמן חימום מהיר, כ-2 דקות בלבד, תרמוסטט המאפשר לקבוע את הטמפרטורה והחום בהתאם לעובי המסמך שיש לניילן, מאווררים לקירור המנגנון למניעת חימום יתר וכוויות במהלך השימוש, ובדך כלל המכשיר יחסית כבד לכן נהוג להתקין אותו במקום קבוע.

כאשר זקוקים לניילון מסמכים ופוסטרים גדולים, מעל גודל 3A, לרוב מקובל לשלוח את העבודה לבית דפוס המחזיק במכשירים מקצועיים וגדולים ללמינציה.

שאלות לבחירת מכשיר למינציה לשימוש פרטי או תעשייתי

כדי לבחור מכשיר למינציה לשימוש פרטי, עסקי או תעשייתי כדאי לשאול את השאלות הבאות:

* סוג השימוש, פרטי או מקצועי?

* מהו רוחב הניילון שצריך?

* מהי תדירות השימוש במכונה?

* מהו עובי הלמינציה שצריך?

* מהי איכות הניילון שזקוקים לה?

* האם צריך פתרון עיטוף של פלסטיק או מתכת?

* האם יש מגבלות בשטח האחסון של המכונה?

* האם צריך מכשיר שולחני או רצפתי?

גודל המכשיר

זהו אחד הפרמטרים החשובים לבחירת מכשיר למינציה, יש מגוון מכונות בגדלים הבאים: 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, פוליו. מכשיר רחב נועד בעיקר לחברות ולארגונים הזקוקים לפתרון איכותי של למינציה בגדלים שונים, בעוד דגם בגודל 4A או 3A יתאים לרוב הצרכים של משרד מודרני המעוניין לניילן מסמכים שונים.

לחברות פרסום ולבתי דפוס כדאי לרכוש מספר דגמים איכותיים של מכונות למינציה, לצורך ניילון כרטיסי ביקור, שלטים, מסמכים ועוד. כמו כן, יש להתייחס למידות המכשיר כדי להתאים אותו לשטח הפנוי במשרד או בעסק, שכן ישנם דגמים שולחניים ודגמים רצפתיים.

הספק המכשיר

לכל מכשיר למינציה יש הספק שונה, ישנם דגמי תעשייתיים המיועדים לשימוש תכוף ויומיומי ולעבודות מסיביות, לכן חשוב לרכוש מכשיר בעל הספק גבוה. אם תדירות השימוש במכונה נמוכה, אפשר להסתפק בדגם יחסית פשוט. לכן, כאשר רוכשים את המוצר יש לקרוא את המפרט הטכני ולבדוק מהו הספק המכונה.

כמו כן, חשוב לבדוק מהו סוג הצילינדר וקוטרו, בהתאם לכך עליכם לרכוש גלילים מתאימים למכונה. מספר הגלילים ושיטת החימום במכשיר קובעים את איכות הלמינציה ועמידותה.

עלות הלמינציה

חשוב לברר מראש מהי עלות תפעול המכשיר וכמה עולים הגלילים או חומרי הגלם ללמינציה. נושא העלות יחסית זניח אם השימוש במכשיר הוא בתדירות נמוכה, אך חברות ומפעלים המשתמשים במכונות למינציה מדי יום חייבים להתייחס לעלות חומרי הגלם, תפעול, תחזוקה וצריכת חשמל.

יש מגוון מכשירים מקצועיים המיועדים לשימוש תכוף ולניילון מסמכים עבים ולא רק דפים רגילים, כאשר עורכים סקר שוק ומשווים עלויות של מכשירים שונים, יש להתייחס לעלות חומרי הגלם, צריכת חשמל, עלות הניילון ועוד. מומלץ להשקיע במכשיר איכותי ולא במוצר זול מדי, מכשיר המיוצר על ידי

מותג מוכר בעולם הלמינציה מבטיח עמידות גבוהה לאורך שנים ארוכות, ללא תקלות ובעיות, לכן זוכים לתמורה מלאה בעד המחיר.

מחיר ואחריות

לאחר אפיון צרכים המתבצע לרוב בעזרת אנשי מקצוע מנוסים, ניתן לקבל החלטה נכונה ולרכוש מכשיר למינציה איכותי ועמיד. לכל לקוח יש דרישות שונות, לכן חשוב להתאים את סוג המכונה לצרכיו הייחודיים של הלקוח ולסוג המסכים או המוצרים שיש לניילן.

מחירי המכשירים בשוק פחתו עם השנים, כך שכיום כל אחד יכול לרכוש מכשיר למינציה לבית או לעסק במחיר משתלם ונוח, שכן טווח המחירים של מכשירים בסיסיים אך עמידים ואמינים מתחיל ב-100 ₪ ועד כ-350 ₪. מכשיר מתקדם וגדול יותר יעלה כ-450 ₪ או יותר. במידת הצורך אפשר לרכוש דגם ייעודי הכולל גם אפשרות לכריכה ולא רק למינציה, זהו פתרון נוח ושימושי למשרדים הזקוקים גם למכשיר כריכה, ובמקום לרכוש שני מכשירים בנפרד קונים מכשיר משולב.

תוצאות: 81
בחרת לסנן לפי: מכשירי למינציה
יצרנים
Fellowes(37)
EzOffice(7)
Ofitech(11)
Rexel(1)
HAMA(1)
letiz(2)
Cuenta(2)
pavo(3)
Peach(2)
alic(1)
lami-ace(3)
I-SHRED(2)
RATO(2)
LAMTECH(2)
Hp(2)
Dahle(1)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה