מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קנה עכשיו
440ce51b4bf7ab8eed015fd7f90153a3

מדפסות לייזר משולבות צבע

 מדפסות משולבות צבע

בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בשוק המדפסות והמיכון המשרדי, היצרנים החלו לפתח ולייצר מכשירים מתקדמים טכנולוגית, ושירותי המשרד עברו מהפכה של ממש. כאשר רוכשים כיום מיכון משרדי לעסק או כאשר מתכננים לשדרג את הציוד הקיים, מגלים עולם שלם של מכשירים ורבים מתקשים לקבל החלטה האם לרכוש מכונת צילום ומדפסת צבעונית בנפרד או לבחור מדפסת משולבת מתוצרת אחד המותגים.

בשנים האחרונות השוק מוצף במדפסות משולבות צבע או שחור לבן, המדפסת המשולבת מספקת במכשיר אחד מגוון שירותים כמו הדפסה, צילום מסמכים, סריקת מסמכים ופקס. ההתלבטות של הלקוחות לגבי מדפסת לייזר או דיו משולבת לבין מדפסת לייזר צבעונית ומכונת צילום בנפרד אינה פשוטה, לכן אנחנו בפרינטר דיל ממליצים לברר ולאפיין את הצרכים המשרדיים מראש, ורק לאחר תכנון ואפיון העבודה במשרד והצרכים הייחודיים של הלקוח קל יותר לקבל החלטה נכונה ולרכוש את המכשיר המתאים ביותר לעסק.

אפיון צרכים לפני רכישת מדפסת משולבת צבעונית

מדפסת משולבת צבע מבטיחה יתרונות רבים ללקוח, זהו מכשיר קומפקטי החוסך הרבה מקום במשרד, בעסק או בבית, והמדפסת המשולבת חוסכת גם עלויות של רכישת שלושה או ארבעה מכשירים בנפרד. במשרדים רבים ניתן להסתפק במכשיר משולב המספק מענה איכותי לשירותי ההדפסה, הסריקה וצילום המסמכים, יש דגמים הכוללים פקס מובנה.

בתהליך אפיון הצרכים של הלקוח בוחנים פרמטרים שונים, אם מגלים כי המשרד זקוק לשירות מסוים באופן מהותי יותר משירותים אחרים, אנחנו נמליץ לרכוש כל מכשיר בנפרד. כך לדוגמה, יש משרדים בהם פונקציית צילום המסמכים היא החשובה ביותר ויש דרישה לרזולוציה גבוהה, במקרה זה כדאי לשקול רכישת מכונת צילום ומדפסת בנפרד.

באופן כללי, מדפסת משולבת מתאימה ללקוחות עם צרכים משרדיים בסיסיים או ממוצעים, וללקוחות עם צרכים משרדיים אינטנסיביים כדאי לשקול רכישת ציוד בנפרד כדי לעמוד בהיקף הפעילות ובאיכות הנדרשת. יחד עם זאת, יש מדפסות משולבות צבע ברמה של בית דפוס דיגיטלי ומחירן בהתאם.

כדאי לדעת כי יש דגמים של מדפסות משולבות צבעוניות במחיר אטרקטיבי ומשתלם, ויש דגמים מתקדמים ומשוכללים שמחירם מעל 10,000 ₪. כמו כן, יש אפשרות לבחור מסלול השכרה או ליסינג וכך לא מתחייבים לרכישה של מכשיר יקר. השכרת מדפסת משולבת צבע מאפשרת לעסק שלכם ליהנות משירות הדפסה, צילום מסמכים וסריקה לתקופה מסוימת בהתאם לצרכים המשתנים בעסק, ומסלול ליסינג מאפשר לכם לבחור מכשיר מתקדם ויקר יותר, ליהנות מתשלומים חודשיים נמוכים, ובסוף התקופה אפשר להחליט האם לשלם את היתרה ולסיים את החוזה, יש גם אפשרות להחזיר את המכונה לחברה ולבחור מסלול ליסינג חדש עם מכונה מתקדמת ומשוכללת יותר.

מהם היתרונות של מדפסות משולבות צבע?

מדפסת משולבת נקראת גם מדפסת All In One, היא משמשת כמדפסת, סורק, מכונת צילום ופקס, לכן אין זה פלא כי המכשיר הפך לפופולרי במשרדים, בעסקים ובבתים. המדפסת המשולבת הצבעונית חוסכת הרבה מקום במשרד או בחדר העבודה, היא גדולה רק במעט ממדפסת רגילה ואין צורך להקצות מקום לסורק, למכונת צילום ולמכשיר פקס, וגם לא צריך הרבה שקעים מאחר והמכשיר מתחבר לשקע חשמלי אחד.

מדפסת משולבת צבע כוללת פונקציות שונות, היא מסוגלת לבצע מספר משימות ויש לה תכונות שאינן קיימות במדפסת צבעונית רגילה. ראוי לציין כי מחירה של מדפסת לייזר משולבת גבוה יותר מעלות מדפסת צבעונית רגילה, אך חוסכים רכישת ציוד נוסף כמו סורק, פקס ומכונת צילום, לכן העסק חוסך עלויות וזוכה לשירותים שונים במכשיר אחד. חשוב לזכור כי במדפסת המשולבת יש

ראשי דיו או טונר, ובמקום לרכוש טונר ודיו מתכלה לשלושה או ארבעה מכשירים בנפרד, רוכשים טונר צבעוני למדפסת המשולבת והעסק חוסך בעלויות הדיו וההדפסה וגם חוסכים בהוצאות החשמל.

היתרונות העיקריים של מדפסות משולבות צבע:

  • מכשיר קומפקטי החוסך הרבה מקום במשרד.
  • הסוף לבלגן במשרד, אין צורך בהרבה מכשירים ולא סובלים מכבלים בכל מקום.
  • חיסכון בעלויות ההדפסה.
  • חיסכון בחשבון החשמל.
  • 4 מכשירים במוצר אחד – מדפסת, סורק, מכונת צילום ופקס.
  • איכות הדפסה וסריקה גבוהה.
  • הדפסה מהירה ואיכותית בצבע ובשחור.

למי מתאים מדפסת משולבת צבעונית?

בשנים האחרונות, ובמיוחד בשנה האחרונה ובצל משבר הקורונה, רבים החלו לעבוד מהבית, ויש גם עסקים רבים הפועלים רק מהבית. עסק ביתי מוגבל מבחינת מקום לכן מדפסת משולבת מתאימה לו מאוד, והמכשיר מספק מענה לכל השירותים המשרדיים כמו הדפסה, סריקה, פרק וצילום מסמכים.

מדפסות משולבות צבע מיועדות גם למשרדים ולארגונים גדולים, ישנם דגמים מתקדמים טכנולוגית המשמשים כמעין בית דפוס דיגיטלי בתוך העסק. המדפסות המשולבות המשוכללות מיועדות להיקפי עבודה גבוהים מאוד, אלו מכשירים אמינים ועמידים המסוגלים לבצע מגוון משימות במקביל, במהירות ובאיכות גבוהה.

מדפסת משולבת קומפקטית וצבעונית מתאימה בעיקר למשרדים קטנים ולמשרד הביתי. במשרדים ובחללי עבודה קטנים יש מגבלת שטח וצריך לחפש מיכון משרדי קומפקטי וחוסך מקום. לכן, מדפסות משולבות הפכו לפופולריות מאוד בקרב עסקים ומשרדים קטנים ובקרב הלקוחות הפרטיים והעצמאים שעובדים מהבית. מעבר לשירותים השונים והמגוונים שהמדפסת המשולבת מציעה, היא חוסכת במקום ואפשר לשמור בקלות על סדר וארגון במשרד הקטן, ואין צורך לסבול מריבוי כבלים ומכשירים.

בחירת מדפסת משולבת צבע למשרד קטן או ביתי

מדפסת משולבת צבעונית מתאימה ללקוחות פרטיים ולמשרדים קטנים, כולל משרדים ביתיים. המכשיר כולל מספר פונקציות ושירותים – מדפסת, סורק, מכונת צילום ובהתאם לדגם יש גם פקס. למשרד הקטן או הביתי כדאי לבחור מדפסת לייזר משולבת ולא להסתפק במכשיר משולב עם טכנולוגיית הזרקת דיו.

הטונר מבטיח חיסכון בעלויות ההדפסה בשחור לבן ובצבע, משדרג את העבודה במשרד וחוסך עלויות מכיוון שאין צורך להוציא עבודות דפוס וסריקה לחברה חיצונית. המדפסת המשולבת קומפקטית, יש גדלים שונים וכדאי לקרוא את המפרט הטכני כדי לבדוק מה הגודל והמשקל של המדפסת לפני הרכישה.

כאשר רוכשים מדפסת משולבת צבעונית לעסק או לבית יש להתייחס לפרמטרים חשובים כמו מחיר, אחריות, יצרן (מותג), גודל ומשקל, מהירות הדפסה וסריקה, איכות הדפסה, רזולוציית סריקה וצילום מסמכים, פונקציות מתקדמות, נוחות השימוש, עלות הטונר או ראשי הדיו, עלויות תחזוקה, קישוריות, זיכרון פנימי ועוד.

דרכנו תוכלו לרכוש מדפסות משולבות צבע או שחור לבן במחירים אטרקטיביים ובהתאמה מושלמת לצרכים המשרדיים שלכם. לקוחות פרטיים ועסקים קטנים יכולים להסתפק במדפסת משולבת בסיסית וחסכונית, אך למשרדים גדולים ולעסקים בהם היקף ההדפסה וצילום המסמכים גבוה יש

לבחור היטב את המכונה, לעיתים אנחנו נמליץ לכם לרכוש מכונת צילום בנפרד ממדפסת לייזר צבעונית.

ראוי לציין כי השימוש במדפסת משולבת נוח, התפעול של המכשיר קל וידידותי למשתמש בדיוק כמו הפעלת מדפסת רגילה. כדאי לבחור מדפסת משולבת עם טכנולוגיית לייזר כדי לחסוך עלויות. כמו כן, למרות שמחירה של מדפסת משולבת צבע גבוה יותר בהשוואה לעלות מדפסת לייזר רגילה, זו השקעה משתלמת לטווח הארוך מאחר וחוסכים את עלות הרכישה של ציוד משרדי נוסף וגם עלויות התפעול וההדפסה משתלמות יותר.

קריטריונים לבחירת מדפסת משולבת צבעונית

בתהליך רכישת מדפסות משולבות צבע יש לאפיין את הצרכים המשרדיים של הלקוח ורק אז להשוות בין דגמים שונים ולקבל החלטה משתלמת ונכונה. יש סוגים רבים של מדפסות משולבות צבעוניות, חלק מהדגמים מגיע עם פקס מובנה. כדי לקבל החלטה נכונה עליכם להתייחס לקריטריונים הבאים:

  • גודל המכשיר – אם רוכשים את המדפסת המשולבת למשרד ביתי או לעסק קטן חשוב לוודא כי המכשיר מתאים לכם מבחינת גודל ומשקל. במשרדים גדולים יש להקצות שטח למדפסת המשולבת ולהכין את התשתיות הנדרשות כמו חשמל וכבל רשת.
  • יצרן – כדאי להזמין מדפסות משולבות רק של יצרנים ומותגים מוכרים בתחום המיכון המשרדי, בין המותגים המובילים ניתן למצוא את HP, קיוסרה, סמסונג, BROTHER, לקסמרק, ריקו ועוד.
  • מהירות ואיכות הדפסה – בהתאם לצרכים המשרדיים אפשר לבחור מדפסת משולבת עם מהירות הדפסה גבוהה של 30 דפים או יותר לדקה, בצבע או בשחור לבן. כמו כן, עליכם להתייחס לאיכות ההדפסה בצבע. כדאי לבדוק מהי מהירות ההדפסה של הדף הראשון מאחר ומדפסת לייזר זקוקה לחימום לפני ההדפסה.
  • מהירות ואיכות צילום וסריקה – אין להתפשר על רזולוציית הסריקה, כדאי לבחור מדפסת משולבת המסוגלת לסרוק מסמכים ברזולוציה החל מ-600X600 DPI. כמו כן, חשוב לבדוק מהי מהירות הסריקה בשחור ובצבע, ובאילו פורמטים ניתן לשמור את הקובץ.
  • קיבולת נייר – מדפסת משולבת קומפקטית למשרד ביתי כוללת בדרך כלל מגש נייר אחד בגודל 4A, יש דגמים מתקדמים עם שני מגשים להזנת נייר או יותר, ויש מדפסות התומכות בנייר בגודל 3A ובגדלים וסוגים שונים של ניירות.
  • נוחות שימוש ותפעול – כדאי לבדוק מספר מדפסות משולבות ולהשוות את נוחות השימוש והתפעול של מספר דגמים. יש מדפסות משולבות המגיעות עם מסך מגע נוח ואפשרות להפעלת השירותים השונים בקליק מהיר.
  • עלויות הדפסה – חשוב לוודא מראש מהן עלויות ההדפסה בצבע ובשחור, כמה עולה הטונר המקורי, האם יש טונר תואם במחיר משתלם ועוד.
  • פונקציות מתקדמות – לכל לקוח יש צרכים מעט שונים, המדפסות המשולבות הצבעוניות מציעות שירותים שונים ומגוון פונקציות מתקדמות, לכן יש לקרוא מפרטים טכניים של דגמים שונים כדי לקבל החלטה נכונה. יש מדפסות משולבות משוכללות המציעות פונקציות מתקדמות כמו חיבור מהיר לרשת אלחוטית, זיכרון פנימי גדול לשמירת מסמכים להדפסה ולסריקה מהזיכרון המובנה, זום להגדלה ולהקטנת המסמך, שרת מסמכים, זיהוי אוטומטי של מסמך צבעוני או שחור, הדפסה דו צדדית, סריקת מסמכים דו צדדית במעבר אחד, סריקת מסמך ישירות למייל ועוד.
  • מחיר – טווח המחירים של מדפסות משולבת צבע הוא רחב, יש דגמים במחיר זול החל מכמה מאות שקלים ויש דגמים תעשייתיים שעלותם מגיעה לעשרות אלפי שקלים. חשוב לציין כי חברת פרינטר דיל מציעה מגוון פתרונות מימון ותשלומים, כולל השכרה וליסינג.
  • אחריות ושירות – מדפסת משולבת מזמינים רק מחברה אמינה ומוכרת המספקת שירות מקצועי, ייעוץ לכל לקוח, טונרים וראשי דיו במחירים אטרקטיביים, שירות בפריסה ארצית

ומערך טכנאים זמין. כדאי לבדוק מהי תקופת האחריות ומה האחריות כוללת, כמו כן יש לבדוק מי מספק את שירות התיקונים באתר הלקוח.

ייעוץ מקצועי לבחירת מדפסת משולבת צבעונית

הצוות המנוסה של פרינטר דיל יסייע לכם לבחור מדפסות משולבות צבעוניות או שחור לבן. אנחנו מספקים ייעוץ מקצועי ללא עלות או התחייבות מצדכם, מטרת הייעוץ היא להתאים את הציוד המשרדי לצרכים הייחודיים שלכם ולחסוך לכם כסף וזמן.

מדפסת משולבת מתאימה לרוב העסקים, יש דגמים רבים לכן הבחירה עשויה להיות מבלבלת. בעזרת המומחים שלנו תקבלו סקירה על המדפסות המשולבות העונות על הצרכים המשרדיים שלכם, ולאחר בחירת המדפסת נגיע להתקין את המכשיר במשרד שלכם ונספק הדרכה במקום לגבי שימוש נכון, תחזוקה שוטפת ופתרון תקלות נפוצות.

 

מדפסת לייזר

מדפסות לייזר הולכות וצוברות תאוצה וניתן למצוא אותן כיום במשרדים, בתי חולים ומרפאות, מפעלים, בתי עסק גדולים וקטנים, בתי דפוס, בתים פרטיים ועוד. שוק המדפסות מכיל היצע רחב של דגמים שונים וכן ניתן לבחור בין מדפסת לייזר צבעונית, שחור לבן או מדפסת משולבת שמשמשת גם לסריקה, צילום ושליחת פקסים.

השימוש במדפסת לייזר מהווה פתרון אידיאלי למגוון של צרכים עסקיים ואישיים, מאחר וניתן להדפיס בה מגוון רב של מסמכים דוגמת דוחות פיננסיים, הסכמים וחוזים, מכתבים, קבלות, חשבונות, תעודות משלוח, גיליונות אלקטרוניים, תמונות, גרפים וכן הלאה.

יתרונות

ההתפתחות הטכנולוגית המהירה השפיעה רבות על פיתוח ענף הדפוס ושדרוג שיטות ההדפסה. כך, מדפסת הלייזר יוצרה במטרה לאפשר הדפסה איכותית ויעילה של דפים רבים, במהירות וללא תקלות. הבחירה במדפסת לייזר מעניקה יתרונות חשובים, ביניהם קצב הדפסה מהיר, חיבור אלחוטי, הדפסה איכותית ומדויקת, רזולוציה גבוהה, תחזוקה שוטפת מינימלית, הדפסה על מגוון סוגי נייר, שפות הדפסה, נפח זיכרון גדול וכן מחיר משתלם וקבלת אחריות על המוצר. בנוסף למדפסת לייזר יש יכולות מתקדמות דוגמת סריקה צבעונית, הדפסה משני הצדדים, פקס, צילום בצבע ועוד.

מבנה מכני משוכלל

העיקרון המרכזי עליו מתבססת ההדפסה בלייזר הוא המצאות של יריעת מתכת היכולה לאגור מטען חשמלי ולשחרר אותו ברגע שהיא מוארת על ידי קרן לייזר. את נורת הלייזר מרכיבות שורה של נוריות לד קטנות. במרכז המדפסת נמצאת יריעת המתכת שמכילה מטען חשמלי וכשקרן הלייזר מאירה ופוגעת בה, אובד המטען החשמלי במקומות אלה. היריעה המתכתית נכרכת סביב גליל מסתובב הנקרא “תוף”, לידו נמצא כבל שמפיק חשמל סטטי ביריעת המתכת הממוקמת תחתיו. מרכיב חיוני בתהליך ההדפסה הוא הטונר, שיש בתוכו שכבת צבע דקה. לאבקת הצבע מטען חשמלי נגדי לזה של התוף, מה שמוביל למשיכת אבקת הטונר ומשם היא נזרקת אל הדף, כך שמתבצעת ההדפסה.

מנגנון הפעולה

הדפסה באמצעות מדפסת לייזר מורכבת ממספר שלבים, הנעשים זה אחר זה בתוך שניות ספורות -

  • העברה של פקודת הדפסה מהמחשב אל הזיכרון שבמדפסת.
  • פקודה זו מעובדת ומומרת לפיקסלים, כאשר כל אחת מהנקודות בפיקסלים מסמנת אם נקודה ספציפית בנייר תהיה צבעונית, בצבע שחור או בצבע לבן.
  • ברגע שמתחיל תהליך ההדפסה, התוף ויריעת המתכת נטענים חשמלית.
  • קרן הלייזר הנורית מבטלת את המטען החשמלי בנקודות ספציפיות על התוף והן יישארו לבנות. יתר האזורים שנשארו טעונים חשמלית יהפכו לשחורים מכיוון שאבקת הטונר נמשכת לתוף בשל טעינה חשמלית נגדית.
  • האבקה שבטונר עוברת מהתוף אל דף הנייר באמצעות כבל שמפעיל חשמל אלקטרוסטטי בעוצמה חזקה.
  • דף הנייר עובר בין שני גלילים הצמודים זה לזה בלחץ, כשאחד מהם מכיל גוף חימום, ואז האבקה מושלכת אל הדף בעוצמה. בעזרת החום והלחץ האבקה מותכת ומתקבעת על הדף.  מדפסות
  •  
  •  

ההתפתחות המהירה בטכנולוגיה בכלל ובענפי המחשוב והדפוס בפרט, הובילה ליצירת סוגים שונים של מדפסות, הנותנות מענה לצרכים נוספים מלבד הדפסת דפים, ביניהם – סריקה, צילום, שליחת פקסים, הדפסה בתלת מימד ועוד. לצד השינויים בעולם הדיגיטל גם עולם הדפוס ממשיך להשתנות ולהתפתח כל הזמן, כאשר בכל שנה יוצאות לשוק מדפסות חדשות ומתרבות אפשרויות ההדפסה והחומרים עליהם ניתן להדפיס. אין ספק, כי מדובר במגמה שרק תלך ותעמיק ברבות השנים וכי המדפסות רק ילכו וישתכללו.

רקע כללי

עולם הדפוס הוא דינמי ומושפע רבות מהשינויים וההתפתחויות המתרחשים בתחום הטכנולוגי, הדיגיטלי והמחשבים. זהו עולם שעבר שינויים רבים לאורך השנים, למן מהפכת הדפוס שהייתה במאה ה-15 ועד היום. מאז מהפכת הדפוס שעסקה בהדפסה על ניירות בלבד, התפתחו המדפסות בצורה משמעותית ובימים אלה ישנה אפשרות להדפיס ישירות על חומרים קשיחים דוגמת עץ, זכוכית, קרטון, פח, אלומיניום וכן הלאה. גם הדפוס הדיגיטלי הלך והתפתח וכיום ניתן להדפיס מגוון מוצרים מעוצבים באיכות מעולה ובמהירות גבוהה, ביניהם – כרטיסי ביקור, עלונים, מעטפות, פליירים, ברושורים ועוד הרבה.

בשנות ה-80 סוג המדפסת הנפוץ היה מדפסת סיכות, מדפסות בעלות שימוש נמוכה, מרעישות ובאיכות מוגבלת. לאורך שנות ה-90 נכנסה לשימוש מדפסת הזרקת הדיו ולאחריה מדפסת הלייזר, בשתיהן משתמשים גם כיום. לכל אחת מהשיטות יתרונות שונים בהתאם למטרת השימוש בה והצרכים הספציפיים שהיא נועדה למלא. המדפסות, שפרצו לעולמנו בסערה, הפכו להיות מכשיר חשוב והכרחי במגוון מקומות – בתי עסק, משרדים, מוסדות, מפעלי תעשייה, בתי יצור, עבודה ביתית באמצעותן ניתן להדפיס הזמנות, חוזים, תמונות, מצגות ועוד שלל אפשרויות. יתרה מכך, ניתן למצוא מדפסות משולבות הממלאות מעבר להדפסה גם פונקציה של צילום, סריקה ופקס ומייתרות את הצורך ברכישת מכשירים אלה בנפרד. החל משנות ה-2000 נכנסו לעולמנו מדפסות תלת מימד בהן השתמשו כדי ליצור דגמים לתכנון אובייקטים, זהו מוצר המתפתח במהירות ונכנס לתחומים רבים, וביניהם תחום הרפואה- בין אם מדובר בהדפסות תלת מימד לצורך הכנת שתלים, הכנה לניתוח, כתרים לשיניים או מכשירי שמיעה. ההערכות הן שבעתיד הדפסה בתלת מימד תיכנס לתחומים נוספים כגון ביולוגיה וייצור סדרתי.

לשם מה צריך מדפסות?

כיום, המדפסות מהוות מכשיר הכרחי במשרדים, בתי עסק קטנים וגדולים, מוסדות ציבור ובתים פרטיים. שוק המדפסות מציע סוגים שונים של מדפסות, ביניהן מדפסת לייזר, מדפסת דיו, מדפסת משולבת ומדפסת אלחוטית, המאפשרות צורת עבודה מהירה, יעילה, פשוטה ואיכותית, בהתאם לצרכים מוגדרים. המדפסות החדישות מאפשרות, בין היתר, שליחת קבצים להדפסה גם מהטלפון או המחשב הניידים, יש בהן אפשרות לשמור את פקודת ההדפסה בזיכרון פנימי ולבצע אותה במועד אחר לפי בחירה והן מגיעות עם מסך מגע. ניתן לבחור במדפסות קטנות וקלות, המעוצבות בצורה שאינה תופסת מקום רב בחלל החדר.

סוגי מדפסות

מדפסת משולבת צוברת פופולריות בקרב משרדים המדפיסים כמויות רבות של דפים מעצם תפקידם דוגמת משרדי אדריכלים, עורכי דין, רואי חשבון ומעצבים, מאחר והיא משלבת למעשה מספר מכשירים במכונה אחת. מלבד העובדה שניתן להדפיס באמצעותה כמות גדולה של דפים, היא משמשת ככלי עזר לצילום מסמכים, שליחה וקבלת פקסימיליה וסריקה של דפים. מעבר לכך, היא לא תופסת הרבה מקום וחסכונית לשימוש.

מדפסת אלחוטית יכולה לתמוך בכמה מחשבים בבת אחת, כך שהיא מתאימה לשימוש של כל המשרד, חוסכת בהוצאות בגין רכישת מדפסות נוספות לכל מחשב ומפנה מקום במשרד. המדפסת מתחברת למחשבים באמצעות רשת האינטרנט או דרך ה-Bluetooth  ומבצעת את פקודת ההדפסה מרחוק.

מדפסת לייזר מדפיסה במהירות גבוהה, מתאימה למטרות עבודה מהבית ו/או הדפסה בכמויות גדולות. אם אין צורך בהדפסה צבעונית, ניתן לבחור במדפסת לייזר שמדפיסה בשחור בלבד ולחסוך סכומי כסף נכבדים.

מדפסת הדיו הקלאסית מומלצת לשימוש משרדי או ביתי, עבור סטודנטים או תלמידים שמגישים עבודות וכן לצרכים אישיים כגון הדפסת מכתבים, חשבונות, קבצים וכן הלאה. מדפסות אלה התפתחו עם השנים והן מציעות איכות הדפסה ומהירות במחיר סביר לכל נפש. מדפסות שפועלות בשיטה של הזרקת דיו, יכולות להתאים למשרדים ומוסדות המשתמשים בהדפסות בצבע, מאחר שהן מספקות תמונה צבעונית, חדה ואיכותית לעומת מדפסת הלייזר, אך הן פחות מהירה ממנה.

יתרונות עיקריים לשימוש משרדי במדפסות

מדפסות הן כלי מרכזי וחשוב בשגרת היום יום של כל משרד או מוסד ציבורי, קטן כגדול. זאת, מאחר וכל הקבצים בהם נעשה שימוש עסקי נמצאים במחשב ונפלטים ממנו באמצעות הדפסה. זאת, לרבות תמונות, מכתבים, דוחות, חשבוניות, תכניות עסקיות וכדומה. בנוסף, אחד הדברים עליהם מושתת כל משרד הוא נוחות, יעילות ופונקציונליות מרבית, ולכן כפי שכל עסק, משרד או מוסד ציבורי צריך שתהיה לו רשת מחשבים, כך הוא חייב להיות מצוייד גם במדפסת. על אף שעולם הדיגיטל הולך ומתפתח וישנן פעולות רבות שאפשר לעשות דרך הסלולר, עדיין יש צורך בהחזקה של מדפסת אחת לפחות במשרד.

המדפסת עונה על מטרות וצרכים רבים, ביניהם – ייעול העבודה המשרדית, חסכון בזמן, חסכון במקום, קבלת תוצרי הדפסה איכותיים ומדויקים לפי בחירה ועוד. כיום, כחלק מהתפתחות עולם הדפוס, חברות המחשבים מייעלות את אופציות ההדפסה במוסדות ובארגונים, כך שניתן להדפיס מידע רגיש בצורה מאובטחת, קודים סודיים וכדומה.

בחירת המדפסת למשרד

לאור ההיצע הרחב של המדפסות הקיים בשוק, הבחירה באיזו מדפסת כדאי להשתמש עשויה להיות מורכבת ומבלבלת. בשביל לבחור את המדפסת הטובה ביותר לצרכי המשרד, שתשמש אתכם נאמנה, יש להגדיר קודם כל מהם הצרכים אותם היא באה למלא, לבחון את הרגלי השימוש המשרדיים במדפסת ולהבין לאיזו מטרה קונים אותה. כך לדוגמה, אם מדובר על משרד אדריכלות או עיצוב פנים, יש צורך ברכישת מדפסת צבעונית איכותית ומהירה שתפיק שרטוטים ותוכניות מושלמות בפן החיצוני מקצועי. מנגד, משרד עורכי דין המדפיס בעיקר קבצי טקסט רבים יוכל להשתמש במדפסת שחור לבן באיכות גבוהה. כמו כן, בהתאם לגודל המשרד וכמות העובדים בו, יש להחליט אם מדפסת אחת תהיה מספיקה לכולם או שיש צורך ברכישת מספר מדפסות שונות.

בנוסף, ישנם שיקולים נוספים המשפיעים על תוצאות הבחירה של מדפסת למשרד, כך שתענה באופן מלא על הצרכים הספציפיים שלו. כך, הטכנולוגיה של המדפסת, תכונותיה, יכולות ההדפסה, איכות התוצרים וכמובן העלות הכספית. בשונה מבחירה של מדפסת לעבודה ביתית, את ההחלטה איזו מדפסת לרכוש למשרד יש לקבל בתבונה תוך הפעלת שיקול דעת. שכן, במידה שמחליטים לקנות מדפסת לא מספיק טובה, יכולות להיות לכך השלכות כספיות כבדות לצד בזבוז זמן עבודה יקר, פגיעה בתדמית המשרד מול הלקוחות ואף במצב הרוח של העובדים.

לסיכום

כחלק מהקדמה והחדשנות הטכנולוגית, המדפסות הולכות ומתפתחות, ונהיות מיום ליום יותר ויותר משוכללות. בשנים האחרונות אנו עדים להתקדמות אדירה בתחום זה, כאשר השוק מציע שלל דגמים של מדפסות בעלות פונקציות רבות נוספות מלבד הדפסה, וזה רק ממשיך ומתפתח. כך לדוגמא קיימת האפשרות המתקדמת של הדפסת תלת מימד, המשרתת בעלי מקצועות רבים מענפי התעשייה, תכשיטים, הנעלה ועוד. המדפסות ממלאות מגוון צרכים עבור משרדים, מוסדות, עסקים וכן לשימוש ביתי, כאשר לכל אחד מהתחומים יש את המדפסת האידיאלית המשרתת אותו מבחינת יעילות, מהירות, איכות ועלות כספית.

 שלום לכולם מדבר שי מחברת פרינטר דיל ואני יתן לכם סקירה קטנה על מדפסות .

המדפסות מתחלקות ל ארבע קבוצות מדפסות שחור , מדפסות משולבות שחור , מדפסות צבע , ומדפסות משולבות צבע .

כל עסק שקונה או משכיר מדפסת צריך לדעת מה השימוש שלו בה .

אני בהרבה משנותי נתקלתי באנשים שקנו מדפסת והיא לא התאימה לצרכים שלהם וזה גרם לתחושת תסכול . 

חשוב לבדוק שקונים מדפסת לשים לב לסוג החיבור שמכיע עם המדפסת עם אתם צריכים חיבור  ב usb שזה יגרום לכם להדפיס רק ממחשב אחד (מחשבים אחרים לא יוכלו להדפיס אלא רק עם תעשו שיטוף בין המחשבים) .

או מדפסת שיש לה חיבור רשת(זת אומרת שכמה מחשבים יוכלו להדפיס לאותה מדפסת .

או שבכלל תרצו חיבור wifi חשוב לזכור wifi זה לא בלוטוס ועם לא יהיה אינרטנט למדפסת היא לא תוכל להדפיס ( אני פחות אוהב חיבור אלחוטי בדרך כלל יש איתם הרבה בעיות)

גם במדפסות רשת וגם במדפסות wifi אפשר להדפיס מהטלפון וממחשבים ניידים.

 

טוב אז נתחיל קודם להתמקד בקבוצת מדפסות שחור לבן איך הם בנויות ומה צריך לדעת לפני שקונים אותם .

 1 . מדפסות שחור לבן אלה מדפסות המאפשרות לכם לבצע רק פעולת הדפסה בלבד, הם לא מגיעות עם סורק או פקס וגם אי אפשר לצלם איתם מסמכים .  

 גם במדפסות הרגילות צריך לשאול ולבדוק את התפעול השוטף שלכם לפני שאתם קונים מדפסת . לוודא שהיא עונה על הצרכים שלכם .

גם במדפסות שחור לבן יש מדפסות יותר מאסיביות למשרדים גדולים ומדפסות עם עומס עבודה יותר קטן למשרדים קטנים .

  1. מדפסות משולבות שחור לבן אלה מדפסות בדיוק כמו מדפסות השחור  אפילו לרובם יש את אותו סוגי טונרים זאת אומרת שלשני מדפסות יהיה את אותו סוג טונר  הדוגמא הכי טובה זה samsung 4020 שזאתי רק מדפסת שחור

ומדפסת מושלבת שחור לבן samsung 4070  שבשתיהם יש אותם טונרים   מאותו סוג.                                                                   

במדפסות המשולבות אתם יכולים להשתמש גם בפעולת סריקה צילום ובפקס מה שאין במדפסות הרגילות .

זה שהמדפסת היא מדפסת משולבת לא עושה אותה בהכרח יותר מאסיבית רצוי להתיעץ עם אחד מנציגנו והוא יתאים לך את המדפסת האידאלית בשבילך.

 

גם הטונרים שמתקבלים בקבוצת המדפסות בשחור יש טונרים שהתוף מגיע בנפרד מהטונר ויש מדפסות שהטונר והתוף מגיעים ביחד.

 חשוב לזכור שהעלויות השוטפות של קבוצת המדפסות בשחור תהיה זולה ברוב המקרים גם במעמד הקנייה וגם בתחזוקה השוטפת מהמדפסות הצבעוניות שהטיפול השוטף שלהם הוא הוא יותר יקר בהמשך ההסבר תראו למה התכוונתי. .

נעבור עכשיו לקבוצת המדפסות בצבע.

  1. מדפסות צבע- בדומה למדפסות בשחור גם למדפסות צבע יש את היכולת לבצע רק הדפסות בלבד אין סורק אין מכונת צילום ואין פקס .

בשונה מהמדפסות בשחור  הם מגיעות עם 4 יחידות טונר וארבע יחידות תוף בשונה מהמדפסות בשחור שמגיעות עם טונר אחד ותוף אחד.

 

 דוגמא למדפסת צבע

 

מדפסות משולבות צבע -כמו המדפסות בשחור  המדפסות המשולבות בצבע הם דבר ברוב המקרים זה כמו המדפסות הרגילות בצבע רק עם פונקציה של צילום,סריקה ופקס

עם תרצו להעשיר את הידע שלכם על מכונות צילום בצבע אתם מזומנים לקרוא את המאמר שלנו עם מכונות צילום בצבע בלינק הבא 

https://www.printerdeal.co.il/95785-%D7%94%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2

 

תמונה של מדפסת מושלבת צבעונית -

 

אנחנו מעניקים שירות יעוץ חינמי אז תתקשו לאחד מאנשי הצוות והוא יתאים לך את המדפסת שאתה מחפש.

 אני מיעץ באופן אישי להשכיר מדפסות או לקנות מדפסות ממותגי מוכרים כמו kyocera , brother, או לקסמרק ששם אחוז התקלות הוא הכי נמוך .

עכשיו עוד נושא שרציתי לעלות פה הוא שימוש בטונר תואם למדפסת .

יש טונרים תואמים באיכות ירודה מאוד שגורמים נזק עצום למדפסת במיוחד לתנור של המדפסת.

טונרים ממוחזרים זה אסון .

אבל יש טונרים תואמים עם תו תקן אירופאי ששמים עליהם את הדגשים הכי מחמירים והוא עושה את מלוא כמות ההדפסות שהיצרן מציג .

 יש אפשרות גם להשכרת  מדפסות צבע  זה מאוד חסכוני ונותן שקט למשרד או לעסק 

 

תוצאות: 183
בחרת לסנן לפי: מדפסות לייזר משולבות צבע
יצרנים
Triumph Adler (1)
Pantum(4)
OLIVETI (5)
Epson(7)
Hp(45)
Brother(22)
Kyocera(7)
Samsung(6)
Ricoh(7)
Canon(18)
Lexmark(30)
Xerox(12)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה