מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קנה עכשיו
2b00a2f656c21ab5205761a676aecd7b

מכונות צילום שחור לבן

מכונות צילום שחור לבן – הפתרון המושלם למשרד ולעסק

מכונות צילום הן ציוד חובה ברוב המשרדים, הארגונים הגדולים, המפעלים והמוסדות השונים, כולל מוסדות לימוד. מכונות הצילום החדשות הן מכשיר רב תכליתי שימושי המציע לעסק או לארגון מענה מקצועי ואיכותי לכל צורכי הצילום של מסמכים שונים, להדפסת מסמכים בשחור לבן (או בצבע בהתאם לדגם), לסריקה ויש גם מכונות עם פקס מובנה.

בשוק יש שני סוגים עיקריים של מכונות צילום – מכונת צילום שחור לבן או מכונת צילום צבעונית, יש מכונות המגיעות עם ראשי דיו מתכלים, אך לרוב רוכשים מכשיר עם טונר בגלל איכות ההדפסה והחיסכון בעלויות ההדפסה. בחירת מכונות צילום שחור לבן לעסק או לארגון אינה דבר של מה בכך וכדאי לקבל ייעוץ מקצועי מחברה המשווקת את מיטב המותגים והדגמים, החברה מספקת שירות תיקונים בבית הלקוח ומתחייבת למחירים הוגנים ותחרותיים.

מכונת צילום שחור לבן – מידע כללי

מכונת צילום היא מכונה חשמלית רב תכליתית שמטרתה לצלם ולשכפל מסמכים, בצורה יעילה, מהירה וזולה. אפשר לצלם ולשכפל עותק יחיד או עותקים רבים, וכיום המכונות המתקדמות הן רב תכליתיות וניתן באמצעותן לסרוק מסמכים למחשב, לשכפל, להדפיס, לצלם ולקבל או לשלוח פקסים, בהתאם לדגם.

מכונת הצילום הראשונה הומצאה על ידי היזם וממציא הפטנטים צ’סטר פ. קרלסון, עורך דין מניו יורק שסבל ממחלת דלקת פרקים. קרלסון התקשה להעתיק מסמכים בגלל דלקת הפרקים ממנה הוא סבל, ובתור ממציא חובב בעל כישורים טכניים הוא פיתח פטנט מקורי לתהליך הצילום החשמלי. בשנת 1944 החליט מנהל המחקר של חברת הלואיד המתמחה בציוד צילום להמשיך בפיתוח מכונת הצילום של קרלסון, החברה החליטה לקרוא למכונות הצילום החדשניות שהיא פיתחה בשם זירוקס, וכיום זו אחת מהחברות המובילות לפיתוח ולייצור מכונות צילום וציוד נוסף.

כדאי לדעת כי מכונות צילום שחור לבן כוללות מספר רכיבים המשמשים לתהליך הצילום החשמלי, הרכיבים העיקריים במכשיר הם לוח זכוכית עליו מניחים את המסמכים לצילום ולשכפול, טונר המכיל אבקה שחורה מפחם, תוף מסתובב מצופה בפולימר לקליטת המטען החשמלי, נורה חזקה עם מראות ועדשות לשליטה בגודל הצילום, תנור לחימום ולייבוש אבקת הפחם על הדף, ויש עוד רכיבים אלקטרוניים לשליטה במכונה ולתפעול נוח ויעיל.

תהליך הצילום במכונה מבוסס על מספר שלבים:

· הנחת המסמך המיועד לצילום ולשכפול עם פניו מטה על לוח הזכוכית במכשיר.

· התוף הייעודי נטען במטען חיובי ובצורה אחידה.

· הנורה הייעודית סורקת את המסמך לאורכו ובמקביל התוף מתחיל להסתובב והאור החודר דרך המסמך משנה את המטען החשמלי בפני התוף, ובמקומות בהם יש טקסט או איור המטען בפני התוף נשאר חיובי.

· אבקת הפחם מהטונר מתפזרת בתוף ונצמדת למקומות שבהם המטען חיובי.

· הדף עובר בין הגלגלת לתוף המכוסה באבקת הפחם, ואבקת הטונר השחורה נצמדת לדף הטעון במטען חיובי.

· לאחר מעבר הדף בתנור לצורך ייבוש, המכונה פולטת את המסמך המצולם, והתוף עובר ניקוי עצמי על ידי מברשות מיוחדות והמטען החשמלי עובר פריקה מלאה.

מי צריך מכונות צילום במשרד או בעסק?

מכונת צילום שחור לבן היא מוצר חובה בכל משרד וארגון, יש גם מכונות המתאימות לשימוש ביתי. מכונות צילום מיועדות לצילום עותקים רבים של מסמך מסוים, או לצילום ולשכפול עותק יחיד. מכונות צילום נפוצות בעיקר בחברות גדולות, בארגונים שונים, במשרדי עורכי דין ורואי חשבון, במשרדים

ממשלתיים, במוסדות לימוד (בתי ספר, מתנ"סים, מוסדות להשכלה גבוהה וכיוצא בזה), בספריות, בתעשייה, במפעלים, במכוני העתקה ועוד.

מכונת צילום הפכה לחלק בלתי נפרד מציוד המיכון המשרדי, המכשיר יעיל ואיכותי, והמכונה משמשת את העובדים והמנהלים בעסק או בארגון לצילום ולשכפול מסמכים שונים, במהירות, באיכות גבוהה ובעלות זולה. רוב מכונות הצילום הנמכרות בארץ הן אמינות וכמעט ולא מתקלקלות, אך חשוב לבצע שימון בזמן ותחזוקה בהתאם להנחיות היצרן.

כיום יש בשוק המקומי שני סוגים עיקריים של מכונות צילום בשחור לבן – מכונה ייעודית המשמשת רק לצילום ולשכפול מסמכים ומכונה משולבת ורב תכליתית המתאימה גם להדפסת מסמכים ממחשבים, לסריקה ולשליחת וקבלת פקסים.

איך לבחור נכון מכונת צילום שחור לבן?

בחירה נכונה של מכונת צילום שחור לבן מתחילה באפיון צרכים ומטרת השימוש במכונה. יש להתייחס למטרות ולאופן השימוש במכונת הצילום במשרד או בארגון, אם לא מרבים לצלם ולשכפל מסמכים במשרד כדאי לשקול השכרה של מכונת צילום לתקופה קצרה. כמו כן, אם במשרד שלכם זקוקים לצילום, לשכפול ולהדפסת מסמכים רבים בצבע – כדאי לשקול מכונת צילום צבעונית.

יועצי המכירות המנוסים שלנו ממליצים לבחור מכונות צילום שחור לבן רק לאחר מענה לשאלות הבאות:

· מי ישתמש במכונת הצילום?

· מהי תדירות השימוש הצפויה במכונת הצילום?

· מה התקציב המתאים לעסק שלכם?

· היכן אתם מתכננים להתקין ולהציב את מכונת הצילום?

· האם יש מגבלות שטח במשרד?

· אילו פונקציות דרושות עבורכם ממכונת הצילום?

· האם יש מותג מכונות צילום המועדף עליכם?

· איזה פתרון מתאים לכם – מכונת צילום משרדית, תעשייתית או משולבת?

לאחר שעניתם על השאלות כדאי ליצור קשר עם נציגי השירות והמכירות שלנו כדי לקבל ייעוץ מקצועי וסיוע לבחירת מכונת צילום חדשה. יש לציין כי אנחנו משווקים מכונות צילום שחור לבן או צבע של מיטב המותגים, תוך התחייבות למחירים תחרותיים ולעסקה משתלמת עבורכם.

כאשר בוחרים מכונת צילום חדשה מומלץ להתייחס לפרמטרים הבאים:

· מחיר מכונת הצילום – רוב הלקוחות בוחרים מכונות צילום לפי המחיר, אנחנו ממליצים להתייחס לשיקולים נוספים ולא רק לעלות המוצר. חשוב לדעת כי יש אפשרות לשכור מכונות צילום שחור לבן ויש גם פתרונות מימון כמו עסקת ליסינג מכונות צילום  משתלמת המאפשרת לכם להזמין מכונה מתקדמת וחדשה וליהנות מעסקה נוחה הכוללת תשלומים חודשיים נמוכים ויתרונות נוספים. יש מגוון רחב של מכונות צילום וטווח המחירים הוא עצום ומשמעותי, יש מכונות מתקדמות טכנולוגית שמחירן מגיע לעשרות אלפי שקלים ויש מכונות איכותיות של מיטב המותגים במחיר המתחיל בכמה אלפי שקלים. אם התקציב מוגבל יש אפשרות לחתום על עסקת ליסינג או לבחור מכונה מתצוגה או יד 2.

· מותג – מומלץ לבחור מכונת צילום מתוצרת מותג מוכר, אמין ואיכותי. המותגים המובילים בתחום מכונות צילום הם קיוסרה, HP, מינולטה, סמסונג, RICOH, לקסמרק, XEROX ושארפ. באופן כללי, כדאי לבחור רק מכונת צילום המיוצרת על ידי מותג בינלאומי אמין ומוכר, כך זוכים למכונה מתקדמת טכנולוגית, לחלפים זמינים ולשירות טוב.

· גודל וסוגי נייר – חשוב לבדוק מראש באילו גדלים וסוגים של נייר מכונת הצילום תומכת. יש דגמים של מכונות צילום התומכים רק בנייר בגודל 4A, ויש דגמים התומכים גם בניירות גדולים יותר כמו 3A. רוב המכונות תומכות בניירות בגדלים קטנים עד 6A.

· מהירות הצילום – אחד הפרמטרים החשובים ביותר, במיוחד ללקוחות הזקוקים לצילום מסמכים בכמויות גדולות על בסיס יומי. מכונות צילום שחור לבן מסוגלות לצלם ולשכפל מסמכים במהירות החל מ-25 עמודים בדקה, מכונות מתקדמות ומשוכללות מציעות מהירות גבוהה יותר כמו 40, 50, 80 עמודים בדקה, ויש דגמים תעשייתיים מהירים יותר.

· זמן חימום – יש להמתין זמן מה עד התחלת הצילום של המסמכים, אם זקוקים למכונה מהירה חשוב לבדוק מראש כמה זמן לוקח למכונת הצילום להתחמם ולצלם או להדפיס את העמוד הראשון.

· פונקציות במכשיר – מכונות הצילום המודרניות והחדשניות מציעות מגוון כלים ופונקציות, יש דגמים מתקדמים טכנולוגית המציעים אפשרויות כמו סריקת מסמכים, הדפסה מהמחשב או מהסמארטפון, פקס מובנה, הדפסה דו צדדית, הגדלה והקטנה של מסמכים, זיכרון מובנה, אפשרות ליחידות גימור שונות ועוד.

· מידות ומשקל – יש להתייחס לגודל מכונת הצילום ולמשקל, במיוחד אם בוחרים את המכונה למשרד קטן עם שטח מוגבל. יש לציין כי ניתן להזמין מכונת צילום משולבת במקום לרכוש סורק, מדפסת ומכונת צילום בנפרד, לכן המכונה המשולבת חוסכת מקום במשרד או בבית.

· מגשי נייר – מכונת צילום קומפקטית מגיעה עם מגש נייר אחד, במכונות המתקדמות יותר יש לפחות שני מגשים לנייר, ובמכונות התעשייתיות יש יותר מגשי הזנה לניירות מסוגים וגדלים שונים.

· רזולוציה – חשוב להתייחס לרזולוציה של הסריקה והדפסת המסמכים, הרזולוציה הבסיסית היא 600X600 DPI, יש מכונות צילם המציעות רזולוציה גבוהה יותר כמו 1200X1200 DPI.

· קישוריות – חשוב לבדוק כיצד ניתן להתקין את מכונת הצילום ובאילו קישוריות המכשיר תומך.

· נוחות הפעלה ושימוש – מומלץ לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות בין מספר מותגים ודגמים של מכונות צילום כדי להחליט איזה מכונה נוחה ומתאימה לצרכים הייחודיים שלכם. יש מכונות עם פנל גדול או מסך טאץ’ להפעלה מהירה ונוחה ולשליטה על מאפיינים ופרמטרים שונים.

מכונת צילום קונים רק לאחר ייעוץ מקצועי וסקר שוק מקדים

אין לוותר על סקר שוק מקדים לפני רכישת מכונת צילום שחור לבן או צבעונית. מומלץ לבחון מספר דגמים ומותגים של מכונות צילום, להשוות מחירים וביצועים, לקרוא חוות דעת וביקורות על המכונות השונות, ויש לאפיין צרכים כדי לקבל החלטה נכונה ולבחור במכונת צילום המתאימה ביותר לעסק.

בנוסף, מכונות צילום שחור לבן או צבע כדאי לרכוש רק מחברה מובילה בתחום המיכון המשרדי, ויש לוודא כי החברה מספקת תמיכה טכנית ושירות תיקונים בבית הלקוח. מכונות צילום נועדו לשימוש אינטנסיבי והן אמינות ועמידות מאוד, אך כמו כל מכשיר חשמלי הן עלולות להתקלקל ובגלל חשיבותן בעבודה השוטפת חשוב לקבל מענה מהיר על ידי טכנאי מיומן שמכיר את המכונה ומסוגל לתקן אותה במהירות במקום.

עסקים רבים אינם יכולים לפעול ללא מכונת צילום איכותית שעובדת בצורה יעילה, אמינה וחלקה. כך לדוגמה, משרדים גדולים של עורכי דין, רואי חשבון, אדריכלים, וכמובן בנקים, בתי ספר, מכללות, משרדים ממשלתיים ועוד – כולם חייבים מכונת צילום מתקדמת ואמינה, ושירות תיקונים זמין ומהיר.

לכן, בחירה נכונה של מכונת צילום מבטיחה עבודה תקינה ויעילה בעסק או במשרד, כדאי להשקיע במכונות צילום שחור לבן מתוצרת מותג מוכר ואין לקחת סיכונים מיותרים ולבחור מכונה פשוטה

וזולה. מכונה פשוטה מתקלקלת במהירות ואתם עלולים לגלות שעליכם להזמין טכנאי מכונות צילום כל שבועיים שלושה, לכן אין לוותר על ייעוץ וסקר שוק.

לסיכום, מכונות צילום שחור לבן מזמינים רק דרכנו בגלל המגוון הרב, השירות המצוין, המחירים ההוגנים והתחרותיים והייעוץ המקצועי לפני הרכישה. אנחנו מציעים מכונות צילום של מיטב המותגים בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוח ומגבלות התקציב שלו, כמו כן אנו מציעים מכונות צילום שחור לבן בליסינג ולהשכרה, וכל לקוח זוכה לשירות ברמה הגבוהה ביותר, לתמיכה טכנית מלאה ולשירות תיקונים מהיר וזמין על ידי צוות טכנאים מנוסה ויעיל.

תחת קורת גג אחת תקבלו שירות מצוין ותוכלו לבחור מכונת צילום אמינה ומתקדמת טכנולוגית, בכל בעיה תקבלו מענה מקצועי מהיר כדי שהעבודה החשובה שלכם לא תתעכב ועל מנת להבטיח לכם ביצועים מושלמים של מכונת הצילום החדשה שרכשתם דרכנו.

מכונות צילום

מכונות צילום מהוות כיום מוצר צריכה בסיסי אותו ניתן למצוא כמעט בכל מקום סביבנו – משרדים, חנויות, מוסדות לימוד, גופים ציבוריים, בתי משפט, מפעלים,   עסקים, בתי דפוס וכן הלאה. באמצעות מכונות הצילום אנו יכולים להפיק העתקים בשחור לבן או בצבעים אחרים, של מכתבים, פליירים, ספרים, מסמכים, דוחות, תמונות ועוד. מכונות צילום נחשבות כהמצאה טכנולוגית חשובה שהשפיעה רבות על החברה, הכלכלה ועיצבה את ניהול הבירוקרטיה בארגונים. כחלק מהשפעת הקדמה הטכנולוגית על הסביבה, גם מכונות הצילום המשיכו להשתכלל והפכו למכשיר משולב העונה על צרכים נוספים דוגמת סריקה והדפסה מרשתות מחשב.

לפני שקונים מכונת צילום לעסק או מכונת צילום למשרד כדי להתייעץ אם אנשי המקצוע כדי שהמכונה תתאים לצריך הרבה פעמים נתקלתי באנשים שקנו מכונות צילום שלא התאימו לתפוקת העבודה שלהם או לצורכי העסק ונזרק כסף סתם.

רקע כללי

מכונת הצילום הראשונה אשר פותחה ויוצרה בשנות ה-50 על ידי חברת “הלואיד” ששינתה את שמה ל"זירוקס", הגיעה לישראל בשנת 1960. המצאה זו חוללה מהפכה בניהול הבירוקרטיה בארץ אצל חברות, מוסדות ציבור, משרדים ואף בקרב אנשים פרטיים שהחלו לצלם ולשמור בביתם עותקים של תעודות רשמיות, תעודות ביטוח, מכתבים מקוריים משמעותיים ועוד.

בעידן המודרני מכונות צילום משמשות לצילום דפים ומאפשרות לצלם באופן יעיל, זול ומהיר כאשר ניתן לקבוע את גודל התוכן, איכות התמונה, סוג וגודל הנייר ועוד. כחלק מהמעבר לעולם דיגיטלי, מיוצרות מכונות צילום משולבות בהן יש גם סורק ומדפסת, כך שמקבלים במכשיר אחד פתרון לצרכים נוספים.

איך בנויה מכונת צילום?

מכונת צילום מורכבת מחלקים רבים, העיקריים בהם הינם:

תוף – זהו גליל מסתובב הנמצא תחת מסך הזכוכית. התוף מיוצר מאלומיניום ומצופה בפולימרים מיוחדים בעלי יכולת גבוהה להפוך למוליכים חשמליים בעת החשיפה לאור או לקרינה אחרת אלקטרו מגנטית.

תיל (הנקרא קורונה או הילה) – מכיל חשמל בעוצמה רבה הגורם לחומרים המצפים את התוף להיטען חשמלית במטען חיובי סטטי.

מנורה חזקה, מראות ועדשות – נכללות בחלק הראשוני של פעולת הצילום. המנורה מאירה את דף הנייר בהדרגה, והמראות שצמודות אליה מעבירות את האור אל העדשות ומהן אל התוף. בצורה זו, עוברת למעשה התמונה מהמסמך המצולם אל התוף וכן אפשר לבחור להגדיל או להקטין את התמונה עם הזזת העדשות ולקבוע את חוזקה ובהירותה.

תנור – זה החלק אשר מפיק את החום באמצעותו נצמד ומתקבע הטונר על הנייר.

טונר –  דיו, אבקה מפחם בצבע שחור או צבעוני, באמצעותו המכונה כותבת.

מסך זכוכית  –  משמש להנחת הדף אותו רוצים לצלם עם הפנים לכיוון מטה.

למה צריך מכונות צילום?

מכונות צילום מהוות מוצר צריכה בסיסי הכרחי הנמצא היום בכל משרד, מוסדות ציבור, בתי עסק, מפעלים ובתים פרטיים. זהו מכשיר קל ונוח לתפעול, בעל איכויות הדפסה וצילום גבוהות. אין להקל ראש בבחירת ציוד משרדי בכלל ומכונת צילום בפרט, שכן מכונת צילום ברמה גבוהה, יציבה ואפקטיבית, מייעלת את העבודה, מספקת תוצרים איכותיים ואינה דורשת הוצאת כספים מיותרים עבור הוצאות תחזוקה שוטפת. את מכונת הצילום אפשר לחבר לרשת האינטרנט של מקום העבודה וכך בעצם לייעל את העבודה, להקל על העובדים, לפקוח עין על הכמויות המודפסות ולקצץ בהוצאות שוטפות של דיו ודפי נייר.

על מנת לבחור מכונת צילום איכותית ועמידה בגודל הרצוי, העונה על כל הצרכים הספציפיים ועומדת במסגרת התקציב מבחינת המחיר, יש ראשית להגדיר את מטרת השימוש במכונה וייעודה. כך לדוגמה, ישנם משרדי עורכי דין שמדפיסים בעיקר מסמכים שחור לבן ולכן יסתפקו בהחלט במכונת צילום שחור לבן. מנגד, משרדים אחרים מתחום הפרסום והשיווק, משרדים של אדריכלים ומעצבים, זקוקים כחלק מעבודתם השוטפת למכונת צילום צבעונית על מנת להדפיס מסמכים שונים, תרשימים ותמונות בשלל צבעים ולא רק בשחור לבן.

בשוק קיימים שני סוגים בולטים של מכונות צילום – ייעודית או משולבת. מכונת צילום ייעודית עונה על כמויות צילום והדפסה גדולות, זו מכונה חזקה, עוצמתית ואיכותית לצילום צבעוני או שחור לבן, המתאימה לבתי דפוס, ספריות, בתי ספר או משרדים גדולים ועמוסים. חשוב לציין, שהיום בשל הטכנולוגיה, פער המחירים בין מכונת צילום צבעונית לשחור לבן, אינו גדול כפי שהיה נהוג פעם.

מכונת צילום משולבת מאפשרת לבצע מספר פעולות במכונה אחת, בהיותה מכילה פונקציות של סריקת מסמכים, העתקה, שליחת פקסים ידנית או דרך מחשב והדפסה (בצבע או שחור לבן), כל זה במכשיר יחיד. ניתן לבחור בין מדפסת משולבת בשיטת לייזר או במנגנון מכני של הזרקת דיו. אם מדובר בהדפסה בהיקף בינוני עד גדול, מומלץ לרכוש מכונת צילום משולבת לייזר.

פעולת המכונה מבחינה מכנית

ככלל, שלבי הפעולה של מכונת הצילום זהים בכל סוגי המכונות, כאשר העקרונות המרכזיים עליהם מושתת פעולת המכונה הם השתקפות אור וחשמל סטטי, הגורמים בסיום התהליך להעברת הדיו אל הנייר הריק.

  1. התוף מתגלגל מול התיל, בו זורם חשמל עם מתח גבוה, מה שגורם לציפוי מסביב התוף להפוך למוליך חשמלי.
  2. לכל אורכו של המסמך המקורי עובר מסוע עליו יש מנורה חזקה מאוד, האור פוגע בנייר ומוחזר לתוף על ידי המראות והעדשות. בעת פגיעת האור בתוף, הוא מאבד בהדרגה מטען חשמלי.
  3. אבקת הדיו מוצמדת ונדבקת אל התוף, באותם מקומות בהם יש מטען חשמלי שם לא פגע אור, כאשר במקומות בהם אין מטען חשמלי, נופלת האבקה וחוזרת אל תוך מיכל הטונר. מאחר והתוף ממשיך כל הזמן להסתובב, נוצרת עליו התמונה של המסמך המקורי.
  4. במקביל לכל התהליך, מושכת מכונת הצילום דף נייר חדש, מגלגלת אותו נגד התיל וכך הוא נטען בחשמל. כאשר הנייר מועבר נגד התוף, בעודו מכיל חשמל סטטי, נדבק אליו הטונר ויוצר את אותה התמונה שקיימת על המסמך המקורי.
  5. דף הנייר נכנס אל מערכת הקיבוע ועובר בין הגלגלות שמחממות את הטונר וכך בעצם מגהצות אותו אל סיבי הדף. גלגלות אלה מצופות בטפלון, החומר שמונע מהטונר ומהדף להידבק אליהן.
  6. בשלב הסופי יוצא הנייר ממערכת הקיבוע החוצה לידי המשתמש כשהוא מעט חם, לאחר שעבר את שלב הקיבוע במהלכו נפרד הטונר מהתוף ונדבק לדף הנייר באמצעות חום.

באיזה נייר צריך להשתמש לצילום?

דפי הנייר זהו חומר גלם בעל חשיבות ניכרת המשליך ישירות על איכות המוצרים שמכונות הצילום השונות מספקות. בכל מכונות הצילום, ללא יוצא מן הכלל, עדיף להשתמש עם ניירות באיכות גבוהה, כיוון שבצורה זו תוכנות ההדפסה ו/או הצילום המותקנות בהן, מעבירות באיכות גבוהה יותר את הפיקסלים לדף הנייר הייעודי בהתאם לסוג ההדפסה הרצוי. כאשר משתמשים בדפי נייר מסוגים שונים, יש לכך השלכה ישירה על תוצאות הצילום מבחינת האיכות. חשוב לדעת כי אין אפשרות לצלם על כל סוגי הניירות שיש ובשביל שתהליך הצילום ייעשה בצורה מוצלחת, חייבים לבחור בנייר ייעודי שמתאים לצילום מבחינת העובי והרכב החומרים ממנו הוא עשוי, בכדי שלא יתקע במכונה או ייהרס תוך כדי הפעולה. בנוסף, הנייר צריך להיות בעל סיבים מתאימים על מנת שהטונר יידבק לדף בצורה טובה ולא יחליק ממנו. כך לדוגמה, לא ניתן לצלם על נייר כרומו מאחר והטונר לא יידבק אליו אלא ייפול ממנו ישר. ניתן להשתמש בדפי נייר בגדלי A3  ו-A4, הנפוץ שבהם הוא גודל A4 המשמש לצילום מסמכים, מכתבים וקבצי טקסט שונים.

חשוב !! תיקון מכונות צילום חייב להתבצע במקצועיות על ידי טכנאים שהוכשרו ולשים חלקים מקוריים בלבד אחרת תתקצר חייה של המכונה

יש גם אפשרות של השכרת מכונת צילום לעסק בכך יוצר שכל התיקונים והעלות של המכונה היא על בית העק והלקוח משלם תשלום חודשי קבוע מה שחוסך כסף רב.

לסיכום

מכונות הצילום, המצאה גאונית לכל הדעות שהולכת ומתפתחת, הפכו להיות מוצר צריכה בסיסי בחיי כולנו – משתמשים בהם באופן יומיומי בשוק העבודה, במגזר העסקי, במוסדות החינוך ובאופן פרטי. מכונות צילום הן הרבה מעבר למכשיר משרדי, הן שימושיות ביותר ומקלות על חיינו בשלל היבטים. כיום, הודות להתפתחות הטכנולוגיה ניתן למצוא דגמים רבים של מכונות צילום מעוצבות, שאינן תופסות מקום רב, ולבחור בין מכונת צילום שחור/לבן לבין מכונה צבעונית. חשוב לזכור, כי בכדי לקבל תוצרי צילום איכותיים יש לבחור במכונת צילום טובה ולהשתמש בדף נייר מתאים וכן להקפיד להשתמש במכונה בצורה נכונה כך שתשרת אתכם לאורך זמן בצורה יעילה ביותר.

 

תוצאות: 106
בחרת לסנן לפי: מכונות צילום שחור לבן
יצרנים
minolta(30)
sharp(2)
OLIVETI (5)
Hp(7)
Kyocera(16)
Samsung(2)
Ricoh(26)
Canon(3)
Lexmark(2)
Xerox(4)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה